قواعد نامزدی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جزبدون خلاصۀ ویرایش
خط ۳۰: خط ۳۰:


== بازیگران ==
== بازیگران ==
[[پاتریک واربورتن]] و [[مگی پرایس]] در نقش زوجی که مدت‌ها از ازدواجشان می‌گذرد ،[[اولیور هادسون]] و [[بینسا کاجلیچ]] در نقش معشوقه‌هایی که تازه نامزد کرده‌اند و [[دیوید اسپید]] در نقش دوست مجرد این دو زوج، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.
[[پاتریک واربرتون]] و [[مگین پرایس]] در نقش زوجی که مدت‌ها از ازدواجشان می‌گذرد ،[[الیور هادسون]] و [[بیانکا کایلیک]] در نقش معشوقه‌هایی که تازه نامزد کرده‌اند و [[دیوید اسپید]] در نقش دوست مجرد این دو زوج، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۸ مهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۰۸:۴۷

قواعد نامزدی
سازندهتام هرتز
بازیگرانپاتریک واربورتن
مگین پریس
اولیور هادسون
بیانکا کایلیک
دیوید اسپید
Adhir Kalyan
آهنگ آغاز"How Many Ways" by Señor Happy
آهنگسازانBert Selen
George Ritter
کشور سازندهایالات متحده
شمار فصل‌ها۷
شمار قسمت‌ها۹۵ (فهرست قسمت‌ها)
تولید
دوربینبرنامه چند دوربینه
مدت۲۱ دقیقه
تولیدکننده‌هاGame Six Productions
Happy Madison Productions
CBS Television Studios
سونی پیکچرز تلویزیون
پخش
شبکهٔ اصلیسی‌بی‌اس
فرمت تصویر۱۰۸۰آی 16:9 (تلویزیون اچ‌دی)
فرمت صداDolby Digital 5.1
انتشار اولیه۵ فوریه ۲۰۰۷ (۲۰۰۷-02-۰۵) –
تاکنون
پیوندهای بیرونی
وبگاه

قواعد نامزدی (به انگلیسی: Rules of Engagement) یک مجموعه تلویزیونی کمدی موقعیت محصول کشور آمریکا است. این مجموعه از ۵ فوریه ۲۰۰۷ از شبکه سی بی اس در حال پخش است. و تاکنون ۹۵ قسمت آن در ۷ فصل به نمایش در آمده‌است. مدت زمان هر قسمت ۲۲ دقیقه‌است. این مجموعه تلویزیونی توسط کمپانی هپی مادیسون که مالکش آدام سندلر می‌باشد با همکاری دو کمپانی سونی پیکچرز تلویزیون و سی بی اس تلویزیون استودیوز ساخته شده‌است.

خلاصه داستان

دو زن و شوهر به همراه دوست مجردشان در مورد پیچیدگی‌های رابطه عاشقانه، تعهد و ازدواج با هم سروکله می‌زنند. در این مجموعه به رابطه‌های مختلف در مراحل گوناگون نگریسته می‌شود.

بازیگران

پاتریک واربرتون و مگین پرایس در نقش زوجی که مدت‌ها از ازدواجشان می‌گذرد ،الیور هادسون و بیانکا کایلیک در نقش معشوقه‌هایی که تازه نامزد کرده‌اند و دیوید اسپید در نقش دوست مجرد این دو زوج، بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

منابع

  1. ویکی‌پدیای انگلیسی

پیوند به بیرون