جک غول‌کش (فیلم ۲۰۱۳): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Taranet (بحث | مشارکت‌ها)
ابرابزار
جز ویکی سازی
خط ۲۵: خط ۲۵:
| پانویس=
| پانویس=
}}
}}
'''جک غول کش''' {{انگلیسی|Jack the Giant Killer}} یک [[فیلم ماجرایی]] [[فیلم فانتزی|فانتزی]] است که براساس داستان‌های عامیانه انگلیسی [[جک و لوبیای سحرآمیز]] و [[جک غول‌کش]] ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی [[برایان سینگر]] و هنرنمایی [[نیکولاس هولت]] در نقش جک، ۱ مارس ۲۰۱۳ در آمریکا اکران شده‌است.
'''جک غول کش''' {{انگلیسی|Jack the Giant Killer}} یک [[فیلم ماجرایی]] [[فیلم فانتزی|فانتزی]] است که براساس [[داستان عامیانه|داستان‌های عامیانه]] انگلیسی [[جک و لوبیای سحرآمیز]] و [[جک غول‌کش]] ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی [[برایان سینگر]] و هنرنمایی [[نیکولاس هولت]] در نقش جک، ۱ مارس ۲۰۱۳ در آمریکا اکران شده‌است.


== خلاصه داستان ==
== خلاصه داستان ==

نسخهٔ ‏۲۱ ژانویهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۲۱

جک غول کش
کارگردانبرایان سینگر
تهیه‌کنندهنیل موریتز
دیوید دابکین
برایان سینگر
نویسندهدارن لمکه
کریستوفر مک کواری
دن استادنی
براساس جک و لوبیای سحرآمیز و جک غول کش
بازیگراننیکولاس هولت
النور تاملینسون
استنلی توچی
ایوان مک‌گرگور
بیل نای
ایان مک‌شین
ادی مارسن
موسیقیجان آتمن
فیلم‌بردارنیوتن توماس سیگل
توزیع‌کنندهبرادران وارنر
تاریخ‌های انتشار
۱ مارس ۲۰۱۳ (آمریکا)
مدت زمان
۱۱۴ دقیقه
کشور ایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم$۱۸۵–۲۰۰ میلیون دلار
فروش گیشه$۱۹۷٬۶۸۷٬۶۰۳[۱] دلار

جک غول کش (به انگلیسی: Jack the Giant Killer) یک فیلم ماجرایی فانتزی است که براساس داستان‌های عامیانه انگلیسی جک و لوبیای سحرآمیز و جک غول‌کش ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی برایان سینگر و هنرنمایی نیکولاس هولت در نقش جک، ۱ مارس ۲۰۱۳ در آمریکا اکران شده‌است.

خلاصه داستان

جوانی به نام جک در قبال فروش گاری و اسبش چند دانه لوبیا دریافت می‌کند. اما لوبیاها به طور اتفاقی رشد فزاینده داشته و دختر پادشاه به نام الیزابت را به آسمان می‌برد. جک و چند شوالیه برای جستجوی الیزابت راهی آسمان می‌شوند و با غول‌های بزرگی مواجه می‌شوند که مجبور هستند با آن‌ها بجنگند. جک برای نجات الیزابت با ماجراهای مختلفی رو به رو می‌شود...

منابع

پیوند به بیرون