دو ۶۰ متر بامانع: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
MahdiBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات ردهٔ همسنگ (۲۶) +املا+تمیز (۸.۸): + رده:دو با مانع
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:60m Hurdles (4328764916).jpg|بندانگشتی|250px|دو ۶۰ متر بامانع ]]
[[پرونده:60m Hurdles (4328764916).jpg|بندانگشتی|250px|دو ۶۰ متر بامانع]]


'''دو ۶۰ متر بامانع''' سرعتیترین رشته‌ [[دو بامانع]] است که معمولا در مسابقات [[دو و میدانی]] داخل سالن برگزار می‌شود. این رشته معادل [[دو ۱۱۰ متر بامانع]] (و [[۱۰۰ متر بامانع]] زنان) است که در ورزشگاه‌های فضای باز برگزار می‌شوند و شرکت‌کنندگان آن هم معمولا همان دوندگان دو ۱۱۰ و ۱۰۰ متر بامانع هستند.
'''دو ۶۰ متر بامانع''' سرعتیترین رشته [[دو بامانع]] است که معمولاً در مسابقات [[دو و میدانی]] داخل سالن بر‌گزار می‌شود. این رشته معادل [[دو ۱۱۰ متر بامانع]] (و [[۱۰۰ متر بامانع]] زنان) است که در ورزشگاه‌های فضای باز بر‌گزار می‌شوند و شرکت‌کنندگان آن هم معمولاً همان دوندگان دو ۱۱۰ و ۱۰۰ متر بامانع هستند.


دو ۶۰ متر بامانع در یک مسیر مستقیم با ۵ مانع برگزار می‌شود. رکورد این رشته در بخش مردان به [[کالین جکسون]] بریتانیایی با ۷.۶۸ ثانیه و در بخش زنان به [[سوزانا کالور]] سوئدی با ۷.۶۸ ثانیه تعلق دارد.
دو ۶۰ متر بامانع در یک مسیر مستقیم با ۵ مانع بر‌گزار می‌شود. رکورد این رشته در بخش مردان به [[کالین جکسون]] بریتانیایی با ۷.۶۸ ثانیه و در بخش زنان به [[سوزانا کالور]] سوئدی با ۷.۶۸ ثانیه تعلق دارد.


== منابع ==
== منابع ==
خط ۱۱: خط ۱۱:
{{رشته‌های دو و میدانی}}
{{رشته‌های دو و میدانی}}


[[رده:دو با مانع]]
[[رده:رشته ورزشی (دو و میدانی)]]
[[رده:رشته ورزشی (دو و میدانی)]]

نسخهٔ ‏۲۷ ژوئن ۲۰۱۴، ساعت ۰۸:۲۶

دو ۶۰ متر بامانع

دو ۶۰ متر بامانع سرعتیترین رشته دو بامانع است که معمولاً در مسابقات دو و میدانی داخل سالن بر‌گزار می‌شود. این رشته معادل دو ۱۱۰ متر بامانع۱۰۰ متر بامانع زنان) است که در ورزشگاه‌های فضای باز بر‌گزار می‌شوند و شرکت‌کنندگان آن هم معمولاً همان دوندگان دو ۱۱۰ و ۱۰۰ متر بامانع هستند.

دو ۶۰ متر بامانع در یک مسیر مستقیم با ۵ مانع بر‌گزار می‌شود. رکورد این رشته در بخش مردان به کالین جکسون بریتانیایی با ۷.۶۸ ثانیه و در بخش زنان به سوزانا کالور سوئدی با ۷.۶۸ ثانیه تعلق دارد.

منابع