بو ویدربرگ: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
{{تمیزکاری}}
{{تمیزکاری}}


'''بو ویدربرگ'''(۱می۱۹۹۷-۱۹۳۰)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش می‌توان به فیلم [[جو هیل]] اشاره کرد. او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد.وی همچنین کارگردان کارهای موفقی از جمله مردی بر پشت بام(۱۹۷۶) و ویکتوریا(۱۹۷۹)نیز بوده است. او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره‌ای در جشنواره برلین شده‌است.او در یک می۱۹۹۷ در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت.او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.
'''بو ویدربرگ'''(۱می۱۹۹۷-۱۹۳۰)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش می‌توان به فیلم [[جو هیل]] (۱۹۷۱) اشاره کرد. او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد.وی همچنین کارگردان کارهای موفقی از جمله مردی بر پشت بام (۱۹۷۶) و ویکتوریا (۱۹۷۹)نیز بوده است. او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره‌ای در جشنواره برلین شده‌است.او در یک می۱۹۹۷ در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت.او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.


== جستارهای وابسته ==
== جستارهای وابسته ==

نسخهٔ ‏۳۱ مارس ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۲۵

بو ویدربرگ(۱می۱۹۹۷-۱۹۳۰)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش می‌توان به فیلم جو هیل (۱۹۷۱) اشاره کرد. او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد.وی همچنین کارگردان کارهای موفقی از جمله مردی بر پشت بام (۱۹۷۶) و ویکتوریا (۱۹۷۹)نیز بوده است. او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره‌ای در جشنواره برلین شده‌است.او در یک می۱۹۹۷ در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت.او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.

جستارهای وابسته

منابع

ویکی‌پدیای انگلیسی