بحث کاربر:Mazda2540: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mazda2540 (بحث | مشارکت‌ها)
←‏پاسخ به: بخش جدید
الگوی «کپی مکنید» به بحث کاربر افزوده شد. (با استفاده از ابزار)
خط ۶۰: خط ۶۰:
درود به شما جناب شارکی
درود به شما جناب شارکی
ببخشید من پیام شما رو الان دیدم دوست عزیز. مناطق جنوب کشور همچون خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس ارتباط مستقیمی با مراکز پژوهشی خلیج فارس دارد و از این رو بنده فقط احساس کردم جای لینک مرکز خلیج فارس شناسی کشور که کارشناسان آن از اعضای وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاهی هستند در صفحات ویکی پدیا خالی است. اگر فکر میکنید ضرورتی ندارد لطفا حذف بفرمایید. بنده اصراری ندارم قوانین نقض شود. ممنون و اراداتمند.[[کاربر:Mazda2540|Mazda2540]] ([[بحث کاربر:Mazda2540#top|بحث]]) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۱۴ (UTC)
ببخشید من پیام شما رو الان دیدم دوست عزیز. مناطق جنوب کشور همچون خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس ارتباط مستقیمی با مراکز پژوهشی خلیج فارس دارد و از این رو بنده فقط احساس کردم جای لینک مرکز خلیج فارس شناسی کشور که کارشناسان آن از اعضای وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاهی هستند در صفحات ویکی پدیا خالی است. اگر فکر میکنید ضرورتی ندارد لطفا حذف بفرمایید. بنده اصراری ندارم قوانین نقض شود. ممنون و اراداتمند.[[کاربر:Mazda2540|Mazda2540]] ([[بحث کاربر:Mazda2540#top|بحث]]) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۱۴ (UTC)



== ممنوعیت کپی‌کاری ==
<!-- الگو:کپی مکنید -->
کاربر گرامی!

لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وب‌گاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست [[ویکی‌پدیا:حق تکثیر|حق تکثیر]] ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت [[مالکیت عمومی]] (همچون ۵ جلد نخست از ''فرهنگ فارسی'' معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در {{#اگر:|«[[{{{1}}}]]»|ویرایش‌های اخیرتان}} زیر پا گذاشته‌اید. لطفاً «[[ویکی‌پدیا:کپی‌کاری]]»، «[[ویکی‌پدیا:کپی مکنید]]» و «[[ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر]]» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس.
[[کاربر:بهمنیار|بهمن‌یار]]/[[بحث_کاربر:بهمنیار|<sup>بحث</sup>]] ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ‏۱۶:۴۵ (UTC) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۶:۴۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۶:۴۵

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mazda2540»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Arian بحث ‏۱۴ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات برای محصولات، شرکت‌ها، وب‌گاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
مقاله‌های تبلیغاتی به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیرپا گذاشته‌اید. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. شاراکی # ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر شاراکی # ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۰۸ (UTC)[پاسخ]

پاسخ به

درود به شما جناب شارکی ببخشید من پیام شما رو الان دیدم دوست عزیز. مناطق جنوب کشور همچون خوزستان، بوشهر، هرمزگان و جزایر خلیج فارس ارتباط مستقیمی با مراکز پژوهشی خلیج فارس دارد و از این رو بنده فقط احساس کردم جای لینک مرکز خلیج فارس شناسی کشور که کارشناسان آن از اعضای وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاهی هستند در صفحات ویکی پدیا خالی است. اگر فکر میکنید ضرورتی ندارد لطفا حذف بفرمایید. بنده اصراری ندارم قوانین نقض شود. ممنون و اراداتمند.Mazda2540 (بحث) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۱۴ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وب‌گاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیر پا گذاشته‌اید. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. بهمن‌یار/بحث ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ‏۱۶:۴۵ (UTC) ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۶:۴۵ (UTC)[پاسخ]