هرکس (ترانه دمی لواتو)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«هرکس»
تک‌آهنگ دمی لواتو
تاریخ پخش۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-01-۲۶)
تاریخ ضبط۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸
زمان۳:۴۸
ناشرآیلند
ترانه‌سرا(ها)دمی لواتو
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های دمی لواتو
«هوشیار»
(۲۰۲۰)
«هرکس»
(۲۰۲۰)
«عشق به خودم»
(۲۰۲۰)
ویدئو متن
«هرکس» در یوتیوب
جلد جایگزین
جلد هنری اجرای زنده شصت و دومین مراسم جایزه گرمی
جلد هنری اجرای زنده شصت و دومین مراسم جایزه گرمی

«هرکس» (به انگلیسی: Anyone) ترانه‌ای از خواننده و ترانه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا دمی لواتو است. او ترانه را در شصت و دومین مراسم جایزه گرمی در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰ اجرا کرد و اولین اجرای زنده خود از زمان بیش‌مصرفی خود در ژوئیه ۲۰۱۸ بود. ترانه در همان روز، برای خرید و پخش جریانی در دسترس قرار گرفت.[۱] «هرکس» چهار روز قبل از بیش‌مصرفی لواتو ضبط شده‌است.

«هرکس» با پذیرش جهانی منتقدان موسیقی روبرو شد، آنها با توجه به زمینه‌های مبارزه با اعتیاد و افسردگی، از اجرای گرامی لواتو و آسیب‌پذیری او در این ترانه تمجید کردند. ترانه به رتبه ۳۴ در جدول فروش موسیقی ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد ایالات متحده آمریکا رسید و به نخستین رتبه یک لواتو در جدول ترانه‌های دیجیتال تبدیل شد.[۲] این ترانه همچنین در اسکاتلند به ۲۰ رتبه برتر و در فلاندرز (بلژیک)، مجارستان و هلند وارد ۴۰ رتبه برتر شد. در ۶ فوریه ۲۰۲۰، «هر کس» از شصت و دومین شصت و دومین مراسم جایزه گرمی پخش و در آی‌تیونز و همه سرویس‌های پخش جریانی منتشر شد.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. "Anyone by Demi Lovato". Apple Music. January 26, 2020. Retrieved January 27, 2020.
  2. Zellner, Xander (February 3, 2020). "Demi Lovato Earns a Career First as 'Anyone' Debuts in Hot 100's Top 40". Billboard. Retrieved February 3, 2020.
  3. Rowley, Glenn (February 6, 2020). "Demi Lovato Unveils Grammys Performance Version of 'Anyone': Listen". Billboard. Retrieved February 9, 2020.