نو نات نوامبر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نو نات نوامبر (انگلیسی: No Nut November) که به اختصار NNN نیز شناخته میشود ، یک چالش یا رویداد اینترنتی سالانه حول محور پرهیز جنسی است که در آن شرکت کنندگان عمدتاً مرد در طول ماه نوامبر از خودارضایی کردن و اورگاسم خودداری می‌کنند.[۱] این چالش در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و در طول سال ۲۰۱۷ و پس از آن در رسانه‌های اجتماعی محبوبیت یافت.[۲]

تاریخچه[ویرایش]

اگرچه نو نات نوامبر در ابتدا در نظر گرفته شده بود که طنز باشد، برخی از شرکت کنندگان ادعا می کنند که خودداری از انزال و تماشا نکردن پورنوگرافی دارای مزایای سلامتی است.[۳][۱] واژه نو نات نوامبر در سال ۲۰۱۱ در واژه‌نامه اربن منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافت.[۲] و همچنین نو نات نوامبر مرتبط به انجمن نوفپ در ردیت میشود که اعضای خود را تشویق میکنند که دست به خودارضایی نزنند[۱]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ Manavis، Sarah (۲۰۱۸-۱۱-۱۳). «No Nut November: the insidious internet challenge encouraging men not to masturbate». New Statesman (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۱-۰۳.
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ «Guys Are Going a Month Without Masturbating for the Sake of 'Health'». Men's Health (به انگلیسی). ۲۰۱۹-۱۱-۰۵. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۱-۰۳.
  3. Dickson، Ej (۲۰۱۹-۱۱-۰۸). «How a New Meme Exposes the Far-Right Roots of #NoNutNovember». Rolling Stone (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۱۱-۰۳.

پیوند به بیرون[ویرایش]