ندای وظیفه: بازسازی‌شده جنگاوری نوین

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ندای وظیفه: جنگاوری نوین (نسخه بازسازی شده)
توسعه‌دهنده(ها)ریون سافتور[الف]
ناشر(ها)اکتیویژن
کارگردان(ـان)دیوید پلاس
طراح(ـان)آموس هادج
سریندای وظیفه (مجموعه بازی)
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
پلی‌استیشن ۴
ایکس‌باکس وان
تاریخ(های) انتشار۴ نوامبر، ۲۰۱۶[ب]
ژانر(ها)اول شخص
حالت(ها)تک‌نفره، چندنفره

ندای وظیفه: جنگاوری نوین (نسخه بازسازی شده) (به انگلیسی: Call of Duty: Modern Warfare Remastered) یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط ریون سافتور تهیه و توسط اکتیویژن درسال ۲۰۱۶ منتشر شده‌است. این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین است. بازسازی در ابتدا به عنوان بخشی ویژه برای بازی ندای وظیفه: جنگ‌های بی‌نهایت در نوامبر ۲۰۱۶، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک نسخه مستقل از آن در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

توسعه بازی در اوایل سال ۲۰۱۵ پس از انتشار دادخواست اینترنتی هواداران بازی مبنی بر درخواست یک بازسازی از سری جنگاوری نوین آغاز شد. اکتیویژن ریون سافتور را که به توسعه حالت‌های چند نفره بازی‌های ندای وظیفه در گذشته کمک کرده بود برای این کار انتخاب کرد تا فرایند بازسازی بازی را انجام دهد و توسعه دهنده اصلی سری بازی اینفینیتی وارد هم بر فرایند آن نظارت داشت. از ویژگی‌های این بازسازی می‌توان به کیفیت بالای گرافیکی، رندرینگ بالا و نورپردازی مناسب، طراحی انیمیشن‌های به روز شده، جلوه‌های صوتی جدید و همچنین اضافه شدن بخش‌های جدید اشاره کرد. در عین حال گیم پلی اصلی بازی حفظ شده‌است و تغییرات کمی در آن صورت گرفته‌است. محتوای چند نفره جدید و دستاوردها و بازیهای اضافی نیز در آن گنجانده شده‌است.

بازتاب‌ها[ویرایش]

یادداشت[ویرایش]

  1. Additional work by Beenox, Certain Affinity and High Moon Studios. Original game developed by Infinity Ward.
  2. PlayStation 4 users who pre-purchased special editions of Infinite Warfare received Modern Warfare Remastered's campaign mode on October 4, 2016.

پانویس[ویرایش]

  1. "Call of Duty: Modern Warfare Remastered for PlayStation 4 Reviews". Metacritic. CBS Interactive. Retrieved November 15, 2016.
  2. "Call of Duty: Modern Warfare Remastered for Xbox One Reviews". Metacritic. CBS Interactive. Retrieved November 15, 2016.
  3. "Call of Duty: Modern Warfare Remastered for PC Reviews". Metacritic. CBS Interactive. Retrieved March 11, 2017.
  4. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام ignrev وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  5. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام destructoidrev وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  6. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام pushsquarerev وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  7. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام hardcorerev وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  8. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام IGNaward وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).

منابع[ویرایش]