ندای خوارز (مجموعه بازی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ندای خوارز
لوگوی رسمی
توسعه‌دهنده(ها)تکلند
ناشر(ها)فوکوس هوم اینتراکتیو (۲۰۰۶)
یوبی‌سافت (۲۰۰۶-۲۰۱۸)
تکلند (۲۰۱۸-)
آهنگساز(ان)Pawel Blaszczak
موتورموتور کروم
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
پلی استیشن ۳
اکس باکس ۳۶۰
نینتندو سوئیچ
ژانر(ها)تیراندازی اول شخص

ندای خوارز یک سری بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص در ژانر وسترن است که توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت و شرکت لهستانی تکلند توسعه و انتشار یافته است. این بازی در حال حاضر شامل چهار قسمت می باشد.

بازی ها[ویرایش]

ندای خوارز[ویرایش]

ندای خوارز (با نام قبلی مرد قانون) یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص با تم وسترن است. اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای ویندوز و در سال ۲۰۰۷ برای ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد. نسخه رایانه شخصی این بازی یکی از اولین بازی هایی بود که از دایرکت‌ایکس ۱۰ مایکروسافت استفاده می کرد.

ندای خوارز: غرق در خون[ویرایش]

ندای خوارز: وابسته به خون یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص با تم وسترن است که در سال های ۲۰۰۹ منتشر شده است. این بازی پیش درآمد نسخه قبلی یعنی ندای خوارز است. این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۰۹ منتشر شد.

ندای خوارز: کارتل[ویرایش]

ندای خوارز: کارتل یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که وقایع آن در لس آنجلس و مکزیک امروزی اتفاق می افتد که تا سقف سه بازیکن می‌توانند در نقش مأموران اجرای قانون بازی کنند. این بازی در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۱ برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ و در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۱ برای رایانه های شخصی منتشر شد. این بازی نقدر های منفی رو به متوسط دریافت کرد.

ندای خوارز: تفنگ دار[ویرایش]

ندای خوارز: تفنگ دار سال ۲۰۱۲ در کنفرانس Penny Arcade Expo معرفی شد. این بازی در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۳ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. فضای این بازی به سری غرب وحشی باز می گردد.

بازتاب[ویرایش]

بازی سال انتشار امتیاز متاکریتیک
ندای خوارز ۲۰۰۶ ۷۱/۱۰۰
ندای خوآرز: غرق در خون ۲۰۰۹ ۷۷/۱۰۰
ندای خوارز: کارتل ۲۰۱۱ ۵۱/۱۰۰
ندای خوارز: تفنگ‌دار ۲۰۱۳ ۷۶/۱۰۰