ناتان اوونز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ناتان اوونز
زمینه فعالیت سینما
تولد ۹ مارس ۱۹۸۴ ‏(۴۰ سال)
سان فرانسیسکو، کالیفرنیا
ملیت  ایالات متحده آمریکا
پیشه بازیگر و مدل
سال‌های فعالیت ۲۰۱۱-حال
صفحه در وبگاه IMDb

ناتان اوونز (به انگلیسی: Nathan Owens) (زاده ۹ مارس ۱۹۸۴) بازیگر، تهیه کننده و مدل آمریکایی است.

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در مجموعه تلویزیونی خدمتکاران حیله‌گر اشاره کرد

زندگی شخصی[ویرایش]

ناتان جان اوونز در سال ۱۹۸۴ از دیانا ماکسول و ناتان اونز پدر در دیلی سیتی متولد شد.[۱] خانواده وی بعداً از دیلی سیتی ، کالیفرنیا به ساکرامنتو نقل مکان کردند و در آنجا تحصیلات خود را به پایان رساند. او روی بازوی خود نام خواهر بزرگترش آنیسا را خال کوبی کرده است - که وی را مجذوب وی برای مدل سازی کرد. نام میانی وی به افتخار و یادبود پدربزرگ مادری او، جان ماکسول، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم است.[۲] مادربزرگش مری ماکسول در سال ۲۰۱۱ درگذشت.[۳] هنگامی که او در سال ۲۰۰۷ شروع به مدلینگ کرد ، یک کمپین با عکاس مشهور ، بروس وبر ، در نیویورک ، او را وادار کرد که به نیویورک برود. وی پس از ۶ ماه زندگی در آنجا ، شغل میزبانی یک شرکت تابعه NBC را در لس آنجلس رزرو کرد و بار دیگر در آنجا مستقر شد. او در حال حاضر در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا زندگی می کند اما بیشتر وقت خود را در سانفرانسیسکو و ساکرامنتو با دوستان نزدیک و خانواده اش می گذراند. علاقه مند به ورزش اوونس همیشه وقت خود را برای تیم های منطقه بومی خود ، گلدن استیت واریورز ، 49ers ، و Sf Giants می گذارد. از او نقل شده است كه معتقد است مناطق و فرهنگ هايي كه در آنها بزرگ شده در مجموع بهترين و متنوع ترين تجربياتي است كه تصور مي كرد. آنها بنیاد بزرگی را برای نزدیک کردن به گستردگی جهان ارائه داده اند. اونز کمی به زبان اسپانیایی صحبت می کند.[۴]


منابع[ویرایش]

  1. Ancestry.com. California Birth Index, 1905-1995 [database on-line]. Provo, UT, USA: Ancestry.com Operations Inc, 2005.
  2. Waldron, Robert (March 4, 2013). "This Year's Model". Soap Opera Digest. American Media, Inc. 38 (9): 68–71.
  3. "Meet Days' New Cameron". Comings and Goings. Soap Opera Digest. American Media, Inc. 37 (53): 11. December 31, 2012.
  4. Watter, Amanda (August 20, 2015). "Interview: Nathan Owens stays hopeful for his character's relationship on "Devious Maids"". Channel Guide Magazine. Retrieved April 27, 2016.

پیوند به بیرون[ویرایش]