مگان بون

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مگان بون
مگان بون در ۲۰۱۳
زادهٔ۲۹ آوریل ۱۹۸۳ ‏(۴۰ سال)
پتوسکی، میشیگان، آمریکا
ملیتپرچم ایالات متحده آمریکا آمریکایی
پیشهسینما
سال‌های فعالیت۲۰۰۱-اکنون

مگان بون (به انگلیسی: Megan Boone) (زاده: ۲۹ آوریل ۱۹۸۳) بازیگر آمریکایی است. وی در سریال لیست سیاه در نقش یک مأمور اف‌بی‌آی ظاهر شده‌است.

مگان متولد شهر پتوسکی در ایالت میشیگان است اما والدینش در زمانی کودکی و برای اینکه وی به پدربزرگ و مادربزرگش نزدیک‌تر باشد به ایالت فلوریدا نقل‌مکان می‌کنند. مگان بون یک خواهر نیز دارد و در رشته بازیگری از مدرسه تئاتر دانشگاه ایالتی فلوریدا فارغ‌التحصیل شده‌است.

حرفه بازیگری[ویرایش]

مگان در سال ۲۰۰۷ اولین بار در تئاتر Limonade Tous Les Jours بازی کرد و به خاطر بازی اش ۲ جایزه از مراسم اهدای جوایز هفتگی تئاتر دریافت کرد. مگان بون در سال ۲۰۰۹ اولین فیلم سینمایی خودش که در ژانر وحشت بود با بازی در فیلم My Bloody Valentine 3D تجربه کرد. او در سال ۲۰۱۰ در نقش مکمل بازیگر زن فیلم Sex and the City 2 ظاهر شد. همچنین در همان سال در یک سریال کوتاه تلویزیونی که از شبکه ان بی سی پخش می‌شد بازی کرد. از دیگر فیلم‌های معروف بون می‌توان به بازی در سری چهارم فیلم Step Up Revolution در سال ۲۰۱۲ اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۳ در سریال جنایی پلیسی Blue Bloods که از شبکه سی بی اس پخش می‌شد ایفای نقش کرد و به دنبال همان در سریال جذاب و دیدنی فهرست سیاه یا همان The BlackList که از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود. در نقش مأمور الیزابت کین بازی کرد و مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.[۱]

زندگی شخصی[ویرایش]

مگان بون با دن استابروک که یک هنرمند آمریکایی است ازدواج کرده‌است. او در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که وی و همسرش به زودی تولد اولین فرزند زندگی مشترکشان را جشن می‌گیرند. در ماه آوریل ۲۰۱۶، مگان زاده شدن دخترش به نام کَرولاین بون استابروک را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.[۱]

فیلم‌ها[ویرایش]

سال عنوان نقش توضیحات
۲۰۰۱ الیاس Abigail Short film
۲۰۰۷ The Mustachioed Bandit Meets His End Kate
۲۰۰۹ ولنتاین خونین من Megan
۲۰۱۰ The Myth of the American Sleepover Kerri Sullivan
۲۰۱۰ سکس و شهر ۲ Allie
۲۰۱۰ HMS: White Coat Nell Larson Television film
۲۰۱۲ پیشرفت باورنکردنی Claire
۲۰۱۲ درباره چری Jake
۲۰۱۲ Leave Me Like You Found Me Erin Gen Art Film Festival Award for Best Actress
۲۰۱۳ به جنگل خوش آمدید Lisa
۲۰۱۳ بازی‌های خانوادگی Sloane
۲۰۱۳-تاکنون سریال لیست سیاه Elizabeth keen

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ «بیوگرافی مگان بون Megan Boone به همراه 13 عکس جدید». web.archive.org. ۲۰۱۷-۰۵-۲۳. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۳ مه ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۱۱-۰۵.

پیوند[ویرایش]

  1. «بیوگرافی مگان بون Megan Boone به همراه 13 عکس جدید». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۳ مه ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۰۱۷-۰۵-۱۴.