من خشمگین هستم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
من خشمگین هستم
پوستر فیلم
کارگردانچاک راسل
تهیه‌کنندهراب کارلینر
مایکل مندلسون
ریچارد سالواتوره
نیک واللونگا
نویسندهیوان گوتیه
پل اسلون
بازیگرانجان تراولتا
کریستوفر ملونی
سام ترمل
آماندا شول
پاتریک سنت اسپری
ربکا د مورنی
لوئیس داسیلوا
فیلم‌بردارآندژی سکووا
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۹ آوریل ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-04-۲۹)
مدت زمان
۹۲ دقیقه [۱][۲][۳]
کشورایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۱۸ میلیون دلار

من خشمم (به انگلیسی: I Am Wrath) یک فیلم آمریکایی اکشن و دلهره‌آور محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی چاک راسل با بازی جان تراولتا ، کریستوفر ملونی، سام ترمل، آماندا شول، پاتریک سنت اسپری، ربکا د مورنی ، لوئیس داسیلوا است.

خلاصه داستان[ویرایش]

زنی توسط یک باند تبهکار کشته می‌شود همسرش استنلی هیل(جان تراولتا) تصمیم می‌گیرد انتقام بگیرد او تمام اعضای باند را می کشد و در نهایت متوجه می‌شود این گروه به دستور فرماندار این کار را انجام داده چون همسرش اطلاعاتی داشته که می‌توانسته به فرماندار ضربه بزند و فرماندار با این گروه معامله کرده تا آن‌ها این کار را انجام دهند .

در نهایت استنلی فرماندار را هم می کشد او که زخمی شده به بیمارستان منتقل می‌شود و در نهایت با کمک دوستش دنیس(کریستوفر ملونی) موفق به فرار می‌شود .

نقد[ویرایش]

نیل جنزلینگر در نیویورک تایمز نوشت: "من خشمم" فیلمی ست انتقام جویانه، فیلمی ست رفیق باز، فیلمی ست روانی و فیلمی ست با هدف افشای فساد سیاسی. اینهمه فیلم های زیادی است - ژانرهای خیلی زیاد، واقعاً زیاد. به رغم بازیگری درخشان ستاره سینما، این فیلم حق هیچ یک از ژانرها را ادا نمی‌کند.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام Saban وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام BBF وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  3. "I Am Wrath (2016)". The Numbers. Nash Information Services, LLC. Retrieved December 16, 2016.
  4. "Review: Vengeance, Thy Name Is Travolta", in ‘I Am Wrath’", https://www.nytimes.com/2016/05/13/movies/i-am-wrath-review-john-travolta.html. Retrieved Sept. 24, 2019

پیوند به بیرون[ویرایش]