مدرسه اقتصاد استکهلم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مدرسه اقتصاد استکهلم
Handelshögskolan i Stockholm
نوعدانشگاه خصوصی
بنیانگذاری شده۱۹۰۹
رئیسLars Strannegård
کارمندان مدیریتی۲۲۰
دانشجویانsome 1,650 full-time students
۱۲۵
موقعیتاستکهلم، سوئد
پردیسUrban
تعلق ورزشی بهCEMS
انجمن دانشگاهی اروپایی
ICEDR
EFMD
APSIA
وبگاه
ساختمان اصلی مدرسه، با طراحی معمار بزرگ سوئدی ایوان تنگبوم. این ساختمان در سال‌های ۱۹۲۵–۱۹۲۶ بنا شده، در س‌ویاویگن (Sveavägen)، در مرکز استکهلم واقع شده‌است.

مدرسه اقتصاد استکهلم (سوئدی: Handelshögskolan i Stockholm) یا، (HHS) یکی از مدرسه‌های آموزشی کسب و کار در اروپا است. SSE برنامه‌های BSc, MSc و MBA را همراه با برنامه‌های آموزش عالی PhD و Executive Education ارائه می‌دهد. برنامهٔ کارشناسی ارشد SSE در امور مالی در سال ۲۰۱۸ در رتبه ۱۸ در جهان قرار داشته‌است. برنامهٔ کارشناسی ارشد در مدیریت در این رتبه‌بندی رتبهٔ ۱۲ در جهان توسط فایننشیال تایمز بوده‌است.[۱] QS به نظر QS؛ در میان دانشگاه‌های اقتصاد در سراسر جهان این مدرسه دارای رتبهٔ ۲۶ است.[۲] این مدرسه تنها دانشگاه خصوصی در سوئد است و اغلب به عنوان برترین مؤسسه آموزشی منتخب و معتبر در بین کشورهای نوردیک در نظر گرفته شده‌است.

منابع[ویرایش]

  1. "Business school rankings from the Financial Times - FT.com". rankings.ft.com. Archived from the original on 24 March 2009. Retrieved 11 April 2018.
  2. "Archived copy". Archived from the original on 2012-07-04. Retrieved 2012-07-23.{{cite web}}: نگهداری یادکرد:عنوان آرشیو به جای عنوان (link)

پیوند به بیرون[ویرایش]