محمداسماعیل سعیدی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از محمد اسماعیل سعیدی)
محمدعلی اسماعیل سعیدی
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی
فرمانده سپاه آذرشهر - فرمانده سپاه مرند و جلفا -فرمانده سپاه شهرستان جلفا ۱۳۶۶ جانشین فرمانده لشکر عاشورا
اطلاعات شخصی
زاده
محمد اسماعیل سعیدی

۱۳۴۰
گوگان، ایران
حزب سیاسیاصولگرا
تحصیلاتدکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه صنایع ایران
پیشهعضو هیئت رئیسه باشگاه تراکتورسازی
وبگاه

محمد اسماعیل سعیدی مشهور به مریمی، دکترای مدیریت کسب و کار از دانشگاه صنایع ایران و به لحاظ مشی سیاسی، نزدیک به اصولگرایان ولی بدون عضویت رسمی در حزب یا گروه خاصی از آن است.[۱] (زادهٔ ۱۳۴۰ در گوگان)، نماینده مردم تبریز در مجلس دهم است. او در ۲۱ سالگی به عنوان فرمانده سپاه آذرشهر انتخاب شد. وی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس نهم بود که موفق شد با کسب ۱۲۱ هزار و ۱۲۳ رای[۲] به مجلس نهم[۳] راه یابد. وی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان بود. بعد از راهیابی به مجلس وی نامزد عضویت در کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی شد[۴] ولی در نهایت به عنوان دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.[۵][۶]

پیوند به بیرون[ویرایش]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «خبرگزاری تبریز بیدار | سعیدی: فردی عملگرا هستم/ نباید به آمار و گزارشات ارائه‌شده اعتماد کرد/ به افراد شایسته و اصلح رأی دهیم/ بنده وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستم». بایگانی‌شده از اصلی در ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۱. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۷-۱۲.
  2. «نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات در حوزه تبریز». جامعه خبری-تحلیلی الف. ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱. دریافت‌شده در ۸ شهریور ۱۳۹۱.
  3. «نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی». مجلس شورای اسلامی. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۶ مه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۸ شهریور ۱۳۹۱.
  4. «30 نامزد عضویت در کمیسیون تولید ملی». جوان آنلاین. ۸ مرداد ۱۳۹۱. بایگانی‌شده از اصلی در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۲. دریافت‌شده در ۸ شهریور ۱۳۹۱.
  5. «اسامی نمایندگان آذربایجان‌شرقی در 10 کمیسیون مجلس نهم». خبرگزاری فارس. ۲۳ خرداد ۱۳۹۱. دریافت‌شده در ۸ شهریور ۱۳۹۱.
  6. «محمداسماعیل سعیدی و عباس قائدرحمت نیز به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون اجتماعی انتخاب شدند». پایگاه خبری درود آنلاین. ۲۳ خرداد ۱۳۹۱. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۸ اوت ۲۰۱۲. دریافت‌شده در ۸ شهریور ۱۳۹۱.