لذت سواری (فیلم ۲۰۰۱)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از لذت سواري (فيلم 2001))
لذت سوارن
کارگردانجان دال
تهیه‌کنندهجی. جی. آبرامز
کریس مور
نویسندهجی. جی. آبرامز
کلی تارور
بازیگرانپل واکر
استیو زان
لیلی سوبیسکی
جسیکا بومن
موسیقیمارکو بلترامی
توزیع‌کنندهفاکس قرن بیستم
تاریخ‌های انتشار
  • ۵ اکتبر ۲۰۰۱ (۲۰۰۱-10-۰۵)
مدت زمان
۹۷ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲۳ میلیون دلار
فروش گیشه۳۶٬۶۴۲٬۸۳۸ دلار

لذت سواری (به انگلیسی: Joy Ride) فیلمی محصول سال ۲۰۰۱ آمریکا به کارگردانی جان دال است. در این فیلم بازیگرانی همچون پل واکر، استیو زان، لیلی سوبیسکی، جسیکا بومن، استوارت استون، جیم بیور و جی هرناندس ایفای نقش کرده‌اند.

داستان[ویرایش]

لوئیس توماس (پل واکر) دانشجوی دانشگاه برکلی است و قصد دارد تا برای دیدار با ونا (لیلی سوبیسکی) که دوست دوران کودکی اوست به سفر برود اما مادرش در نامه‌ای از او خواسته تا با سپردن وثیقه برادر بزرگتر خود فولر (استیو زان) را آزاد کند. او برادر خود را آزاد می‌کند و به سفر می‌روند در بین راه به خرید یک رادیو و فرستنده کوچک برای سرگرمی خودشان اقدام می‌کنند. آن‌ها در بین راه بایک راننده مرموز تماس رادیویی برقرار می‌کنند وبا او به قصد شوخی صحبت می‌کنند لوئیس (پل واکر) با تقلید صدای زنانه با این راننده مرموز قرار ملاقات برای شب می‌گذارد و از او شامپاین صورتی می‌خواهد. راننده به اشتباه، به جای مراجعه به اتاق آن‌ها به اتاق کناری می‌رود ویک تاجر را که درهتل مستقر بود را می‌کشد از آن پس لوئیس وفولر متوجه این شوخی احمقانه خودشان می‌شوند و راننده مدام آن‌ها را تعقیب می‌کند تا آن‌ها را بکشد و…

منابع[ویرایش]

  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «[h


ttp://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Joy_Ride_(2001_film)&oldid=584259818 Joy Ride]». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای فارسی، بازبینی‌شده در ۴ دسامبر ۲۰۱۳.

پیوند به بیرون[ویرایش]