فلورین کورت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فلورین کورت
Map
اطلاعات کلی
گونهمسکونی
موقعیتچارترهاوس اسکوئر
لندن، کد پستی EC1
بریتانیا
پایان۱۹۳۶؛ ۸۸ سال پیش (۱۹۳۶-خطا: زمان نامعتبر}})
جزئیات فنی
شمار طبقات۹
طراحی و ساخت
معمارگای مورگان و شرکا

فلورین کورت (انگلیسی: Florin Court) یک ساختمان مسکونی با طراحی و نمای آرت دکو/منحنی‌سازی نوین است که در مرکز لندن و در محلهٔ اسمیت‌فیلد واقع شده‌است.

این بنا، همان ساختمانی است که در سریال تلویزیونی پوآرو، دفترِ کار و محلِ زندگی هرکول پوآرو بود[۱][۲][۳] و از این جهت شناخته‌شده‌است. این ساختمان در سال ۲۰۰۳ میلادی، در فهرست بناهای درجه ۲ قرار گرفت.[۱][۴]

این ساختمان که در سال ۱۹۳۶ ساخته شد،[۵] ۹ طبقه و ۱۲۰ واحد آپارتمانی دارد. در زیرزمین آن، استخر شنا،[۶] سونا، سالن ورزش، یک اتاق نشیمن با کتابخانه‌ای کوچک، یک فضای دارای وای-فای، رخت‌شوی‌خانه و پارکینگ قرار دارد. تمامی این فضاها مشاع بوده و دسترسی برای کلیهٔ ساکنین آزاد است. این ساختمان همچنین دارای دو دستگاه آسانسور است.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ هیستوریک اینگلند. "FLORIN COURT, Islington (۱٬۳۹۰٬۶۳۴)". فهرست میراث ملی انگلستان. Retrieved 31 October 2014.
  2. Eirik. "Investigating Agatha Christie's Poirot: Florin Court – Poirot's 'Whitehaven Mansions'". investigatingpoirot.blogspot.ch.
  3. "Whitehaven Mansions". www.poirot.us. Hercule Poirot Central. Retrieved 27 March 2015.
  4. Good Stuff. "Florin Court – Islington – Greater London – England – British Listed Buildings". britishlistedbuildings.co.uk.
  5. "London Deco Flats | Guy Morgan". Archived from the original on 1 May 2021. Retrieved 1 May 2021.
  6. "Sacré bleu! Someone has been holding sex parties in Hercule Poirot's swimming pool | London Evening Standard".