فرار از زندان: توطئه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فرار از زندان: توطئه
جلد بازی با حضور شخصیت‌های اصلی فیلم لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد
توسعه‌دهنده(ها)ZootFly ویرایش این در ویکی‌داده
ناشر(ها)دیپ سیلور
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳, ایکس‌باکس ۳۶۰
ژانر(ها)اکشن-ماجراجویی
حالت(ها)تک‌نفره، دو نفره

فرار از زندان: توطئه، یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که بر اساس فصل اول سریال تلویزیونی فرار از زندان اثر شرکت فاکس ساخته شده‌است که برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شده‌است. بسیاری از بازیگران نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.[۱][۲][۳][۴]

خلاصه[ویرایش]

فرار از زندان: توطئه بر اساس وقایع فصل اول فرار از زندانساخته شده‌است. با این حال، به جای ایفای نقش شخصیت اصلی مایکل اسکافیلد، بازیکنان در عوض کنترل تام پکستون، مأمور سازمان مخفی «کمپانی» به رهبری جک مانیکس را در دست می‌گیرند، که باید به عنوان یک زندانی در زندان ایالتی فاکس ریور مخفی شود تا اطمینان حاصل شود. که لینکلن باروز که به دروغ زندانی شده بود روی صندلی برقی اعدام شود. بازی به ۹ مرحله تقسیم شده‌است که همه آنها بخشی از داستان واقعی سریال تلویزیونی را نشان می‌دهد.

منابع[ویرایش]

  1. Carless, Simon (August 17, 2009). "News - GDC Europe: Zootfly's Troha On Trials, Tribulations Of Prison Break Game". Gamasutra. Retrieved May 3, 2013.
  2. Whitehead, Dan (March 26, 2010). "Prison Break: The Conspiracy (X360)". Eurogamer. Retrieved June 6, 2016.
  3. Grabowski, Dakota (May 2, 2010). "Prison Break: The Conspiracy review (X360)". GameZone. Archived from the original on May 7, 2010. Retrieved June 6, 2016.
  4. McShea, Tom (April 13, 2010). "Prison Break: The Conspiracy Review (PC, PS3)". GameSpot. Retrieved June 6, 2016.

پیوند به بیرون[ویرایش]