فاطمه اعتدادی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
اطلاعات شخصی
نام کامل فاطمه اعتدادی
زادروز ۲۴ دی ۱۳۶۷
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی مس رفسنجان
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
دانشگاه آزاد اسلامی
تیم ملی
ایران
  • تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است.

فاطمه اعتدادی (زادهٔ ۲۴ دی ۱۳۶۷) بازیکن تیم فوتسال زنان مس رفسنجان است.[۱][۲]

فاطمه اعتدادی در لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.[۳] او ملقب به ماشین گلزنی فوتسال ایران است.[۴]

وی سال ۱۳۹۵ در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند و در این تورنمنت ۹ گل به ثمر برساند. اعتدادی پس از موفقیت در مسابقات آسیایی به همراه تیم ملی راهی گواتمالا شد تا در مسابقات جام جهانی کوچک حضور یابد، اما تیم ایران در این رقابت‌ها تنها با شکست ژاپن عنوان هفتمی جهان را از آن خود کرد.

همچنین در سال ۱۳۹۷ در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب جام قهرمانی آسیا و عنوان خانم گلی آسیا شدند و در پی آن به همراه تعدادی از نفرات تیم به برنامه پربیننده خندوانه دعوت شد. وی در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ در پی کناره‌گیری تیم دانشگاه آزاد از لیگ به تیم مس رفسنجان پیوست.

وی همچنین عنوان خانم گلی لیگ ۱۳۹۰ و لیگ ۱۳۹۶ فوتسال کشور را دارا است.[۵] در لیگ ۱۳۹۶ وی برای سومین بار خانم گل لیگ شد.[۶]

افتخارات[ویرایش]

  • نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن زن فوتسال دنیا در سال [۷]۲۰۱۸

منابع[ویرایش]

  1. «حرف‌های خانم گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا :: ورزش سه». www.varzesh3.com. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۰۸-۱۳.
  2. "بیو گرافی فاطمه اعتدادی خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان". ورزش بانوان - اولین رسانه خبری ورزش زنان (به انگلیسی). 2019-10-19. Retrieved 2019-10-19.
  3. «فاطمه اعتدادی: خانم گلی لیگ برتر فوتسال را به مادرم تقدیم می‌کنم». ورزش بانوان - اولین رسانه خبری ورزش زنان. ۲۰۱۹-۰۸-۳۱. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۰۸-۱۳.
  4. ««اعتدادی»، ماشین گلزنی تیم فوتسال بانوان ایران». ۲۰۱۹-۰۸-۳۱. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۸-۳۱.
  5. «اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency». web.archive.org. ۲۰۱۹-۰۶-۱۱. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۶-۱۱.
  6. «گفتگو با فاطمه اعتدادی خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ! | اخبار فوری فوتسال». web.archive.org. ۲۰۱۹-۰۶-۱۴. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۶-۱۴.
  7. «گلاره ناظمی در میان 10 داور برتر فوتسال جهان». www.varzesh3.com. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۸-۳۱.