عشق به یاد خواهد داشت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«عشق به یاد خواهد داشت»
ترانه سلنا گومز
از آلبوم رقص ستاره‌ها
تاریخ ضبط2013
ژانر
زمان۳:۳۱
ترانه‌سرا(ها)
  • آنتونیو آرماتو
  • دزموند چیلد
  • تیم جیمز
  • دیوید جاست
تهیه‌کننده(ها)راک مافیا ، داب کیلر

«عشق به یاد خواهد داشت» (به انگلیسی: Love Will Remember)، یازدهمین آهنگ خواننده و بازیگر معروف آمریکایی سلنا گومز است، این آهنگ توسط آنتونیو آرماتو، دزموند چیلد، تیم جیمز و دیوید جاست نوشته شده است[۱] که در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۳ می‌بایست پخش شود، اما بنا به دلایلی زودتر از روز موعد پخش شد همچنین این آهنگ در استودیو Stars Dance ضبط شده است.

موضوع آهنگ[ویرایش]

متن و موضوع این آهنگ در مورد رابطه ی سلنا گومز با جاستین بیبر نوشته شده است ، که از زبان خود سلنا گومز نقل می‌شود و به عبارتی تنها آهنگ شخصی این آلبوم است. سلنا در یک محاسبه گفته است که:

«این یک راه شیرین برای جدایی است و یک رویکرد تهاجمی اونطور که مردم فکر می‌کنند نیست، من مطمئنم او (جاستین بیبر) هم این رو دوست خواهد داشت»[۲]

در ۹ ژوئیه ۲۰۱۳ این آهنگ با ورژنی متفاوت از ورژن موجود در آلبوم انتشار یافت[۳]، که در ابتدای آهنگ صدای ضبط شده‌ای از جاستین بیبر وجود داشت، که نسبت به سلنا احضار علاقه می‌کند و در ادامهٔ آهنگ به نحوی جواب سلنا گومز را در قالب آهنگ بیان می‌کند.

پیوند به بیرون[ویرایش]

متن و ترجمۀ این ترانه

منابع[ویرایش]

ویکی‌پدیای انگلیسی

  1. Allmusic.comLove Will Remember Credits 10 june 2013
  2. «"Exclusive First Look! Five Things You'll Learn About Selena Gomez in June's InStyle"». بایگانی‌شده از اصلی در ۹ ژوئیه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۳.
  3. E! News. "News/ Selena Gomez's New Song "Love Will Remember" Leaks, Features Supposed Voicemail From Justin Bieber"