شقایق نوری‌زاده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از شقایق نوری زاده)
شقایق نوری زاده
شناسنامه
نام کامل شقایق نوری زاده
زادروز ۱۲ فروردین ۱۳۷۸ (۲۴ ساله)
زادگاه شیراز، استان فارس، ایران،
قد ۱۶۵ سانتی‌متر
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی ذوب آهن اصفهان
شمارهٔ پیراهن ۱۹
پُست مدافع
باشگاه‌های حرفه‌ای
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
نگاردژ
قشقایی
منتخب فارس

همیاری آذربایجان غربی ذوب آهن اصفهان پارس آرا||

تیم ملی
از ۱۳۹۰ تاکنون(۱۳۹۸) تیم ملی فوتبال زنان ایران

شقایق نوری‌زاده (۱۲ فروردین ۱۳۷۸) بازیکن فوتبال اهل (فارس، ایران) و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است.

این بانوی فوتبالیست، ورزش حرفه‌ای خود را در نونهالی با شرکت در تست‌های استعدادیابی فوتسال استان فارس شروع کرد.[۱][۲]

وی از سال ۱۳۹۰ تا کنون در تمامی رده‌های تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشته‌است و در مسابقات آسیایی و تورنمنت‌های بین‌المللی و اروپایی متعددی سابقهٔ بازی دارد.

پست او مدافع است و اکنون در تیم لیگ برتری منتخب فارس توپ می‌زند.[۳]

او همراه با تیم ملی فوتبال بانوان در رقابت‌های غرب آسیا دو دوره مختلف، تورنمنت فوتبال کشور ازبکستان، مسابقات آسیایی چین ۲۰۱۶ , تورنمنت اروپایی و بین‌المللی ایتالیا ۲۰۱۶، تورنمنت اروپایی و بین‌المللی روسیه ۲۰۱۷، تورنمنت بین‌المللی و اروپایی سوچی روسیه ۲۰۱۸ شرکت داشته‌است.[۴][۵][۶][۷][۸][۹][۱۰][۱۱]

خبرنگاری[ویرایش]

ایشان علاقه بسیاری هم به خبرنگاری داشته و با عضو شدن در باشگاه خبرنگاران جوان آثار زیادی در مورد حافظ،[۱۲] متروی شیراز[۱۳] و … از خود به جای گذاشته‌اند

داوری[ویرایش]

شقایق نوری زاده به فوتبال بسنده نکرده و در دیگر رشته‌های ورزشی شامل داوری و فوتسال هم سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته و با گذراندن کلاس‌های حرفه ای درجه سه و دو داوری جواز قضاوت در لیگ برتر فوتبال را هم به دست آورده‌است همچنین سابقه بازی در تیم فوتسال لیگ برتری پارس آرا شیراز را هم در کارنامه خود می‌بیند

جوایز[ویرایش]

کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات غرب آسیا در کشور سریلانکا همراه با تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال بانوان ایران

کسب مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا در کشور بنگلادش همراه با تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان ایران[۱۴]

کسب مقام سومی و چهارمی در تورنمنت بین‌المللی و اروپایی سوچی روسیه همراه با تیم ملی فوتبال بانوان ایران[۱۵][۱۶]

کسب مقام‌های مختلف قهرمانی لیگ فوتسال کشور با تیم‌های مختلف استان فارس و یزد و هچنین مقام‌های استانی در لیگ استان[۱۷]

سوابق عضویت[ویرایش]

عضویت در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال بانوان ایران

عضویت در تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال بانوان ایران

عضویت در تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران

عضویت در تیم فوتبال لیگ برتری نگاردژ

عضویت در تیم فوتبال لیگ برتری قشقایی

عضویت در تیم فوتبال لیگ برتری منتخب فارس

عضویت در تیم فوتبال لیگ برتری همیاری آذربایجان غربی

عضویت در تیم فوتبال لیگ برتری ذوب آهن اصفهان

عضویت در تیم فوتسال لیگ برتری پارس آرا شیراز

منابع[ویرایش]

  1. «تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز + عکس». ورزش بانوان. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  2. «قهرمانی مسابقات فوتسال کشوری از آن ناحیه سه شیراز». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸. دریافت‌شده در {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  3. «شقایق نوری زاده». ورزش بانوان. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  4. «برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال بانوان/ کل تیم ملی از ۳ استان!». ایسنا. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  5. «نوری زاده:باید از گروه خود صعود کنیم». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  6. «لیست تیم ملی فوتبال دختران جوان برای حضور در تورنمنت سوچی». پانا. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  7. «تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال با دوبازیکن شیرازی به مصاف تایلند می‌رود». ایرنا. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  8. «پنج فوتبالیست از استان فارس به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شدند». ایرنا. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  9. «تیم ملی بانوان ایران مقابل هند پیروز شد». طرفداری. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  10. «اعزام فوتبالیست فارس به مسابقات بین‌المللی روسیه». آخرین خبر. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  11. «برگذاری اردوی تیم ملی زیر 19 سال بانوان». مازند ورزش. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)[پیوند مرده]
  12. «از حافظ چه می‌دانید؟». باشگاه خبرنگاران جوان.
  13. «گزارش باشگاه خبرنگاران جوان – سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۴.
  14. «ترکیب تیم فوتبال نوجوانان دختر در رقابتهای قهرمانی آسیا مشخص شد». طرفداری. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  15. «کسب مقام چهارم ملی پوشان در سوچی/ تیم ملی جوانان بانوان عنوان چهارم تورنمنت بین‌المللی سوچی روسیه را از آن خود کرد». بایگانی‌شده از اصلی در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۸. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  16. «تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی سوچی مقابل رومانی پیروز شد». خبرگزاری فارس. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)[پیوند مرده]
  17. «دو بانوی تبریزی در اردوی تیم ملی جوانان فوتسال!». ورزش جوان. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۴ اوت ۲۰۱۸. دریافت‌شده در 27:07:2018 {{جا:تاریخ}}. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)