سه‌نفره (مجموعه تلویزیونی بریتانیایی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سه‌نفره
ژانرکمدی
سازندهتام مک‌ری
نویسندهتام مک‌ری
تام اج
کارگردانایان فیتزگیبون
بازیگرانایمان محمدی
ایمی هامبرمن
استیون وایت
روث بردلی
کشور سازندهبریتانیا
زبان اصلیانگلیسی
شمار سری‌ها۲
شمار قسمت‌ها۱۴
تولید
تهیه‌کننده‌های اجراییکنتون آلن
سایمن کورتیس
تهیه‌کننده‌هاجان راشتون
لوک الکین
سام وارد
تدوین‌گرپل مکلیس
مدت۲۵ دقیقه
تولیدکنندهبیگ تاک پروداکشن
توزیع‌کنندهبی‌بی‌سی جهانی
پخش
شبکهٔ اصلیکمدی سنترال
فرمت تصویراچ‌دی تی‌وی ۱۰۸۰آی
انتشار اولیه۱۷ اکتبر ۲۰۱۱ (۲۰۱۱-10-۱۷) –
۱۲ نوامبر ۲۰۱۲ (۲۰۱۲-11-۱۲)
وبگاه

سه‌نفره (انگلیسی: Threesome) یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی در ژانر کمدی است که توسط تام مک‌ری نوشته شده و استیون وایت، ایمی هامبرمن و ایمان الیوت در آن نقش ایفا کردند.[۱] این سریال حول محور سه دوست به نام‌های آلیس، میچ و ریچی است که در یک شب از مراسم جشن تولدِ آلیس به خانه بازمی‌گردند و در نهایت با هم سکس سه‌نفره می‌کنند که منجر به باردار شدن آلیس می‌شود. سه دوست تصمیم می‌گیرند که به جای سقط جنین، کودک را سه‌نفره بزرگ کنند.[۲]

خلاصه[ویرایش]

سه‌نفره یک کمدی دربارهٔ سه دوست صمیمی است که در آستانه ۳۰ سالگی هستند. آلیس (ایمی هامبرمن) با دوست پسرش میچ (استیون وایت) با بهترین دوستشان ریچی (ایمان الیوت) که یک پسر همجنسگرا است با هم در یک خانه زندگی می‌کنند. در یک شب بعد از یک جشن تولد بزرگ برای آلیس، آنها در نهایت ناگهانی یک سکس سه‌نفره انجام می‌دهند که طی آن آلیس باردار می‌شود. اما پس از اینکه میچ متوجه ناباروری ریچی شد، بنابراین به ریچی می‌گوید که او پدر بیولوژیکی نوزاد است. آن سه نفر در نهایت تصمیم می‌گیرند آن کودک را با هم بزرگ کنند.

پانویس[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "No Eye Contact, No Cock Touching | Threesome | Threesome | Episode 1 from Threesome - Series 1 | Video | Comedy Central UK and Ireland". Comedycentral.co.uk. Retrieved 2014-01-22.
  2. "Threesome / Big Talk Productions". Bigtalkproductions.com. 1999-02-22. Retrieved 2014-01-22.