ویکتوریا (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از سریال ویکتوریا)
ویکتوریا
سازندهبرناردو رومرو
پریرو
مونیکاآگودلو تنوریو
توسعه‌دهندهتله موندو
آر تی ای کلمبیا
بازیگرانویکتوریا روفو
آرتورو پنیش
موریسیو اوچمن
کشور سازندهآمریکا
کلمبیا
زبان اصلیاسپانیولی
شمار قسمت‌ها۱۶۹
تولید
مدت۴۵ دقیقه
پخش
شبکهٔ اصلیتلموندو
انتشار اولیه۴ دسامبر ۲۰۰۷ –
۱ اوت ۲۰۰۸

ویکتوریا (به اسپانیایی: Victoria) نام یک سریال تلویزیونی اسپانیایی زبان دربارهٔ زنی است که وقتی زندگی خانوادگی‌اش از هم می‌پاشد عاشق مردی جوان تر از خود می‌شود.

ویکتوریادر حین مراسم ۲۵ سالگی ازدواجش با انریکه مندوزا، از زبان دوست نزدیکش کامیلا متوجه می‌شود که همسرش با دختری جوان به نام تاتیانا رابطه دارد. به دنبال آن انریکه محل زندگی را به کنار تاتیانا انتقال می‌دهد . از طرف دیگر جرونیموی ۳۳ ساله بر سر راه ویکتوریا قرار می‌گیرد . جرونیمو یک گوینده رادیوست که چند سالی است از همسر خود جدا شده‌است و یک پسر یازده ساله به نام مارتین دارد. شخصیت اصلی سریال، یعنی ویکتوریا از ازدواج خود با انریکه سه بچه دارد . پائولا، سانتیاگو و ماریانا . ماریانا که کوچکترین آنهاست به دبیرستان می‌رود. سانتیاگو یک گروه موسیقی دارد و پائولا دانشجوی دوره وکالت است . سراسر سریال پر است از کش و قوس‌های مختلف بین شخصیت‌ها که یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد و ذهن بیننده را به خود مشغول می‌کند. این مجموعه توسط شرکت مستقر در آمریکای تله موندو و آر تی وی کلمبیا ساخته شده‌است. این سریال در بوگوتا فیلمبرداری شده‌است.

نقش‌ها و بازیگران[ویرایش]

پخش[ویرایش]

این سریال با دوبله فارسی از شبکه فارسی۱ پخش شده‌است.این سریال همزمان با شروع کار فارسی۱ در ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ آغاز شد و در روزهای آغازین سال، نوروز، ۱۳۸۹ به اتمام رسید . این سریال از پربیننده‌ترین سریال‌های این شبکه بود . همچنین این سریال در کشورهایی همچون مکزیک، اسلوونی، اسلوواکی، رومانی، کلمبیا و امریکا پخش شده‌است.

پیوند به بیرون[ویرایش]