زلینا وگا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
زلینا وگا
وگا در آوریل ۲۰۱۸
نام تولدثیا مگان ترینیداد
زاده۲۷ دسامبر ۱۹۹۰ ‏(۳۳ سال)
کویینز، نو یورک سیتی، نو یورک ایالات متحده
محل زندگیتمپا، فلوریدا، ایالات متحده
همسر(ها)آلیستر بلک (ا. ۲۰۱۸)
وبگاهwww.theatrinidad.com
کشتی‌گیری حرفه‌ای
نام(های) رینگدیوینا فلای
رُسیتا
اسنوکی فلای
ثیا ترینیداد
زلیندا وگا[۱]
معرفیپورتو بایارتا، مکزیک[۲]
کویینز، نو یورک[۱]
مربیجاوی-ایر
آزریال
تی.جی. پرکینز
آرتورو بریستین
تونی سالازار
مرکز آموزشی دبلیودبلیوئی
آغاز۲۰ فوریه ۲۰۱۰[۳]

ثیا مگان ترینیداد(به انگلیسی: Thea Megan Trinidad)(متولد ۲۷ دسامبر ۱۹۹۰) یک کشتی‌گیر حرفه‌ای، منیجر، مدل و بازیگر آمریکایی-پورتوریکویی است که هم‌اکنون با نام زلیندا وِگا در دبلیودبلیوئی و برَند راو فعالیت می‍کند. او پیش از این در توتال نان‌استاپ اکشن رسلینگ (TNA) با نام رُسیتا و همچنین در پروموشن‌های مستقل با نام واقعی خود فعالیت می‌کرد. در تی‌اِن‌اِی، او یک بار به‌همراه ساریتا قهرمان کمربندهای تگ تیم ناک‌اوتس شد. او هم اکنون در برند اسمکدان فعالیت میکند

کودکی[ویرایش]

او در کودکی کشتی کج را به همراه پدرش مایکل انجل ترینیداد و برادر کوچکترش تیموتی دنبال می‌کرد. هم چنین شنا و بیس بال کار می‌کرد. در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، وقتی رزیتا ۱۰ ساله بود پدرش در یک حمله تروریستی کشته شد. رزیتا علت ورود خود به کشتی را پدرش دانسته است. وقتی ۱۷ ساله شد، آموزش کشتی را آغاز کرد.

کشتی حرفه‌ای[ویرایش]

سوپراستارهای زن سانسور نشده (۲۰۱۰)[ویرایش]

در ۲۰ فوریه ۲۰۱۰، او به استخدام WSU درآمد و با نام دیوینا فلای کارش را شروع کرد. در ۶ ژوئن همان سال، به همراه "نیا"، گروه "دختران چابک" را تشکیل داد و برای قهرمانی تگ تیم WSU تلاش کردند اما موفق نشدند. در ۱۱ سپتامبر رزیتا توانست مسابقه خود در مقابل کشتی گیر تازه‌وارد را ببرد.

تی ان ای (۲۰۱۱-۲۰۱۳)[ویرایش]

بعد از کشف استعدادش توسط تامی دریمر در یک دارک مچ در TNA در مقابل آنجلینا لاو قرار گرفت و باخت. در ۱۰ فوریه در اولین مسابقه خود در TNA، به همراه ساریتا، مدیسون رایان و تارا توانست آنجلینا لاو، میکی جیمز، ولوت اسکای و وینتر را شکست دهد. در ۲۴ مارس، به گروه مکزیک-امریکایی ها (شامل ساریتا، هرناندز و آنارکوای) پیوست.

سایر کارهای رسانه‌ای[ویرایش]

رزیتا در مجلهPWI توانسته رتبه ۳۱ را بین ۵۰ کشتی گیر زن برتر بدست اورد. هم چنین مصاحبه‌ای با رادیوی معروف نیویورک داشته است.

زندگی شخصی[ویرایش]

در دهمین سالگرد حمله تروریستی، رزیتا درباره پدرش در پی پی وی No surrender در TNA صحبت کرد. او دختر عموی کشتی گیر حرفه‌ای "امیزینگ رد" است. سرگرمی‌های رزیتا شامل ورزش کردن، بازی‌های ویدئویی، رقص و خوانندگی است. او طرفدار ری میستریو و لیتا است. هم چنین از بین تیم‌های ورزشی طرفدار "یانکی‌های نیویورک" و از بین فیلم‌ها "ملکه جهنمی" است.

در کشتی[ویرایش]

  • فینیشر
    • مونسالت
  • مدیران او
    • هرناندز
    • آنارکوای
  • کشتی گیران تحت مدیریت او
    • هرناندز
    • آنارکوای
    • ساریتا

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ "Zelina Vega". WWE. Retrieved November 19, 2017.
  2. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام TNAKnockout-FWE وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  3. "Zelina Vega Cagematch profile". Cagematch. Archived from the original on 3 May 2016. Retrieved November 19, 2017.