رحمان محمدی‌راد

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
رحمان محمدی‌راد
اطلاعات شخصی
نام کاملرحمان محمدی راد
ملیتایرانی
تولد۱۳ مارس ۱۹۷۸ ‏(۴۶ سال)
شهرری
قد۱۹۰ cm (۷۵ in)
وزن۹۰ ک‌گ
اطلاعات مربی‌گری
تیم‌های پیشین مربی‌گری
تیم‌ها
تیم ملی ایران (کمک مربی)
شهرداری ارومیه (کمک مربی)
هاوش گنبد (سرمربی)
بانک سرمایه (کمک مربی)
شهرداری ورامین (سرمربی)
سپاهان اصفهان (سرمربی)
تیم ملی پاکستان (سرمربی)
اطلاعات والیبال
پستسرمربی
فعالیت حرفه‌ای
سال‌هاتیم‌ها
۲۰۰۲ایران صنام

پرسپولیس برق

شهرداری ارومیه
تیم ملی
۲۰۰۲ایران ایران
رحمان محمدی راد

رحمان محمدی راد بازیکن سابق و مربی فعلی والیبال اهل ایران است. محمدی راد به‌عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم ملی ایران را در مسابقات بازی‌های آسیایی بوسان ۲۰۰۲ در کارنامه خود دارد. وی به همراه دیگر بازیکنان تیم به مدال نقره مسابقات دست یافتند. محمدی راد پس از حسین معدنی جایگزین وی به عنوان دستیار کواچ شد. از سوابق ایشان در کار مربیگری در رده ملی می‌توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو بعنوان دستیار اشاره کرد. کسب مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو و صعود به دور دوم این بازیها از افتخارات این مربی جوان است. در رده باشگاهی ۳ سال بعنوان دستیار در باشگاه شهرداری ارومیه فعالیت کرده و در سال ۹۵ بعنوان سرمربی تیم هاوش گنبد انتخاب شد. وی در لیگ سال ۱۳۸۰ والیبال کشور به همراه تیم صنام تهران به مقام قهرمانی رسید.[۱]

محمدی راد در سال ۱۳۹۶ در بانک سرمایه قهرمان ایران شد و پس از آن باشگاه والیبال بانک سرمایه منحل گردید.

وی در سال ۱۳۹۷ با اعتماد مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین بار دیگر بعنوان سرمربی این بار در تیم شهرداری ورامین انتخاب شد او توانست یک فصل درخشان را در تیم والیبال شهرداری ورامین داشته باشد و توانست قهرمان لیگ والیبال ایران شود و سپس به قهرمانی در باشگاه های آسیا دست پیدا کرد وی در سال ۹۸ به تیم سپاهان اصفهان پیوست که به مدت سه فصل نتوانست قهرمان شود.

منابع[ویرایش]

  1. «Www.ParsSport.Ir». web.archive.org. 2007-10-17. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۷ اكتبر ۲۰۰۷. دریافت‌شده در 2019-07-23. تاریخ وارد شده در |archive-date= را بررسی کنید (کمک)