د ای‌سی‌دبلیو اوریجینالز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
The ECW Originals
آمار
اعضابابا رِی دادلی، دی-وان دادلی، تامی دریمر، و راینو
نام(ها)ECW Originals
Extreme, Version 2.0
Extreme Violence 2.0
EV2
محل بنیان‌گذاریECW
تاریخ نخستین حضور۵ ژوئن ۲۰۰۶
سال‌های فعالیت۲۰۰۶-۲۰۰۷، ۲۰۱۰-۲۰۱۱، ۲۰۱۵-تا کنون

د ای‌سی‌دبلیو اوریجینالز (به انگلیسی: The ECW Originals) یک گروه کشتی حرفه‌ای است که در برنامه‌های کشتی حرفه‌ای متنوعی حضور یافته‌است مانند: تی‌اِن‌اِی و از آن مشهورتر در کمپانی دبلیودبلیوئی.

نام این گروه مشتق از همکاری آن‌ها با ایندیپندنت اکستریم چمپیون‌شیپ رسلینگ اوریجینال می‌باشد. و افراد این گروه یعنی "ای‌سی‌دبلیو اوریجینالز" اولین افرادی بودند که با فعالیت در آن به اوج شهرت و ماندگاری رسیدند. اعضای این گروه طی فعالیتشان با کمپانی اصلی ای‌سی‌دبلیو، سابقه قهرمانی‌هایی چون قهرمانی سنگین‌وزن ای‌سی‌دبلیو، قهرمانی تلویزیونی، و قهرمانی تگ تیم جهان را داشتند.

در ژوئیه ۲۰۱۰، این گروه در تی‌اِن‌اِی و تحت عنوان Extreme, Version 2[۱] یا Extreme Violence 2 یا EV2 آغاز به کار کردند.[۲] با این حال، این گروه بعد از ورشکستگی ای‌سی‌دبلیو و تعطیل شدن و خریداری شدن آن توسط دبلیودبلیوئی، هرگز رسماً با نام اصلی خود فعالیت نکرد، چرا که نام تجاری و تمام امور مربوط به آن در مالکیت دبلیودبلیوئی بود.

جدیدترین اتحاد مجدد بین اعضای گروه[ویرایش]

در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵، د دادلی بویز که در دشمنی با خانواده وایت بودند، در راو تامی دریمر را به تیم بازگرداندند و به نوعی یک بار دیگر تیم ای‌سی‌دبلیو اوریجینالز را احیا کردند.[۳]

در راو ۷ دسامبر ۲۰۱۵، این تیم بازگشتِ راینو را اعلام کرد تا او هم به تیم برای مقابله با خانواده وایت کمک کند.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. Keller, Wade (2010-07-29). "Keller's TNA Impact report 7/29: Tommy Dreamer announces new name for ECW faction, Hulk Hogan addresses situation". Pro Wrestling Torch. Retrieved 2010-08-22.
  2. "EV 2.0 (Extreme Violence)". Total Nonstop Action Wrestling. Archived from the original on 23 December 2010. Retrieved 2010-08-22.
  3. http://www.wrestlezone.com/news/647385-breaking-news-ecw-original-returns-on-raw-tonight-to-assist-the-dudley-boyz
  4. http://www.wwe.com/shows/raw/2015-12-07/wwe-raw-results-28340734/page-5

پیوند به بیرون[ویرایش]