خوک‌های بدجنس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از خوک های بد)
خوک‌های بدجنس
لوگوی رسمی بازی خوک های بدجنس
توسعه‌دهنده(ها)راویو اینترتینمنت
ناشر(ها)راویو اینترتینمنت
سریپرندگان خشمگین
موتوریونیتی
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز، آی‌اواس، اندروید، مک‌اواس، ویندوز فون و بلک بری ۱۰
تاریخ(های) انتشار۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲
ژانر(ها)معمایی
حالت(ها)تک‌نفره
رسانهبارگیری

خوک‌های بدجنس (به انگلیسی: Bad Piggies) یک بازی ویدئویی به سبک معمایی، ساختهٔ راویو انترتینمنت است. دراین بازی شما برخلاف بازی پرندگان خشمگین باید خوک‌ها را کنترل کنید. این بازی در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ برای آی‌اواس، اندروید، مایکروسافت ویندوز و اواس‌ده منتشر گردیده است.

در این نسخه بازیکن باید توسط خوک‌ها به مقصد نهایی و هدف مورد نظر بازی برسد. در این بازی بازیکنان دارای وسیله‌هایی برای حرکت دادن خوک‌ها هستند و باید با فکر درست طوری بچینند که خوک‌ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیازها را کسب کنند. وسیله پرتاب می‌تواند یک گاری، لاستیک، خودرو یا حتی هواپیما باشد.

گیم پلی:

دارای سه فصلی به نام هایGround Hog dayوWhen Pigs FlyوSand Boxمیباشد.هر کدام از این فصل ها به غیر جعبه شنی 36 مرحله ی اصلی دارند که بر روی سطح زمین و آسمان صورت میگیرد و 9 مرحله ی فرعی دارد که در غار و زیر زمین صورت میگیرد که بازیکنان با دریافت کامل ستاره ها(3ستاره شدن در هر بازی)میتوانند یک بازی فرعی را بازکنند.فصل سند باکس یا جعبه ی شنی:دارای 5 مرحله است که بصورت دو به دو به فصل های قبلی اشاره دارد و هنگامیکه بازیکن فصل های قبلی را طی کرده باشد این مراحل باز میشوند.مرحله ی پنج آن هم به جمجه ی سفید رنگ مخفی در برخی از مراحل اشاره دارد که بازیکن باید تمام آن ها که 20 عدد است را باید دریافت کرده باشد تا بتواند آن مرحله را باز کند.

در ژوئن ۲۰۱۶، راویو انترتینمنت خوک‌های بدجنس را تبدیل به یک عنوان بازی رایگان نمود.

منابع[ویرایش]

  • ویکی‌پدیای انگلیسی

پیوند به بیرون[ویرایش]