حقیقت پنهان (فیلم ۲۰۱۶)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کارگردانلی کیونگ می
تهیه‌کنندهکیم یون هو
لی می یانگ
نویسندهلی کیونگ می
پارک چان-ووک
بازیگرانسون یه-جین
کیم جو-هیوک
موسیقیجانگ یانگ جیو
فیلم‌بردارجو یونگ لیم
تدوین‌گرپارک گوک-جی
شرکت
تولید
فیلم ترین
توزیع‌کنندهسی‌جی انترتینمنت
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-۰۶-۲۳)
مدت زمان
۱۰۲ دقیقه
کشورکره جنوبی
زبانکره ای
فروش گیشه۱٫۹ میلیون دلار آمریکا[۱]

حقیقت پنهان (کره‌ای비밀은 없다; لاتین‌نویسی اصلاح‌شدهBimileun Eopda) فیلمی در ژانر دلهره آور به کارگردانی لی کیونگ می محصول کره جنوبی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به سون یه-جین و کیم جو-هیوک اشاره کرد.[۲][۳]

خلاصه داستان[ویرایش]

کیم یون هونگ (سون یه جین) زندگی کاملی دارد. او زیباست، همسرش کیم جونگ چان، (کیم جو-هیوک سیاستمداری جوان و کاریزماتیک است و دختر نوجوانش که قبلاً کودکی دردسرساز بود، اکنون در مدرسه عملکرد بهتری دارد. همسرش جونگ چان تصمیم می‌گیرد تا در برابر رئیس قدرتمند فعلی، نو جائه سون (کیم یی سونگ) نامزد انتخابات شود. چند روز مانده به انتخابات، دخترشان کیم مین جین ناپدید می‌شود. پس از آنکه آنها مطمئتن می‌شوند که دخترشان برخلاف تصور اولیه برای جلب توجه فرار نکرده و به شکل مشکوکی گم شده است، جستجوهایشان را برای یاقتن ردپایی از فرزندشان شروع می‌کنند. اما جونگ چان بیشتر درگیر کمپین خود است و یون هونگ ناگزیر به تنهایی جستجو را ادامه داده و به سرنخ‌هایی دست می‌یابد. هنگامی که پلیس جسد مین جین را در جنگل پیدا می‌کند، به تدریج رازهای دیگری فاش می‌شوند.

منابع[ویرایش]

  1. "Bimileun Eopda (۲۰۱۶) - Financial Information". the-numbers.com. Retrieved 2017-02-17.[پیوند مرده]
  2. «[Herald Review] Jarring mixmatch of arthouse and thriller». kpopherald.koreaherald.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۲-۰۵.
  3. Bechervaise2016-10-06T22:03:00+01:00, Jason. "'The Truth Beneath': Busan Review". Screen (به انگلیسی). Retrieved 2023-02-05.

پیوند به بیرون[ویرایش]