بانسر (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از تفنگدار(فیلم))
لوکاس
پوستر فیلم
کارگردانژولین لکلرک
تهیه‌کننده
نویسندهجریمه گوزد
بازیگرانژان کلود ون دام
فیلم‌بردارروبرچت هویوارت
تدوین‌گربنجامین کورتینس
توزیع‌کنندهشرکت توزیع فیلم آسیان
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۲ اوت ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-08-۲۲) (فرانسه [۱])
  • ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-01-۱۱) (آمریکا)
مدت زمان
۹۴ دقیقه
کشوربلژیک
فرانسه
زبانفرانسوی
انگلیسی
هزینهٔ فیلم۶ میلیون یورو

لوکاس (به فرانسوی: Lukas) (که در ایالات متحده با عنوان بانسر شناخته می‌شود) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور فرانسوی-بلژیکی محصول سال ۲۰۱۸ با بازی ژان کلود ون دام به کارگردانی ژولین لکلرک است.[۲]

زمینه[ویرایش]

یک فیلم نوآر، بی‌نشاط و خشن. قهرمان داستان خودش یک ضدقهرمان است که در طول زندگی برای پرورش دختر هشت ساله‌اش تلاش می‌کند و در کلوپ‌های شبانه به عنوان یک بانسر برای تامین درآمد خود کار می‌کند. هنگامی که او درگیر دعوا می‌شود، در نهایت با زندان مواجه می‌شود و دخترش را به خاطر خدمات اجتماعی از دست می‌دهد. سپس پلیس از او می‌خواهد که از یک سازمان جنایتکار جاسوسی کند. در عوض مشکلاتش را با عدالت پاک می‌کند.

خلاصه داستان[ویرایش]

داستان این فیلم درباره یک مرد ۵۰ ساله به نام لوکاس (ژان کلود ون دام) است که به عنوان یک محافظ (بانسر) در یک کلوپ شبانه مشغول به کار است لوکاس یک دختر ۸ ساله دارد و در عین حال از لحاظ روحی و همچنین جسمی تحت فشار قرار دارد، و در این شرایط تلاش می‌کند که‌ از دخترش مراقبت کند و او را بزرگ کند ولی با مرگ ناگهانی یکی از مشتریان کلوپ توسط لوکاس مسیر زندگی او تغیر می‌کند.

بازیگران[ویرایش]

تولید[ویرایش]

فیلمبرداری در نامور، بلژیک، انجام شد. فیلمبرداری در مارس ۲۰۱۸ به پایان رسید. [۳] در این فیلم ژان کلود ون دام کاملا به زبان فرانسوی صحبت می‌کند.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. "The Bouncer (2018) - uniFrance Films". Archived from the original on 19 December 2019. Retrieved June 18, 2018.
  2. Keslassy, Elsa (November 2, 2017). "Jean-Claude van Damme to topline other angle-repped 'The Bouncer' (EXCLUSIVE)". variety.com. Retrieved June 18, 2018.
  3. "نسخه آرشیو شده". Ciné Télé Revue. 8 March 2018. Archived from the original on 19 April 2020. Retrieved 8 May 202219 May 2018. {{cite web}}: Check date values in: |access-date= (help); Cite has empty unknown parameters: |urltrad=، |subscription= و |coauthors= (help)
  4. "Julien Leclercq tourne The Bouncer". Cineuropa. 2 March 2018. Retrieved 19 May 2018. {{cite web}}: Cite has empty unknown parameters: |urltrad=، |subscription= و |coauthors= (help)

پیوند به بیرون[ویرایش]