تراولرز کمپانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
تراولرز کمپانی
نوعشرکت سهامی عام
ISINUS89417E1091 ویرایش در ویکی‌داده
صنعتبیمه
بنا نهاده۱۸۵۳
بنیانگذارانسندی ویل
دفتر مرکزیایالات متحده آمریکا نیویورک سیتی، ایالات متحده
محدودهٔ فعالیتجهانی
مدیر عامل اجراییجی اس. فیشمن
خدماتخدمات بیمه
مدیریت ریسک
درآمدافزایش ۲۵٫۴ $ میلیارد دلار (۲۰۱۱)[۱]
سود خالصکاهش ۱٫۴ $ میلیارد دلار (۲۰۱۱)[۱]
مجموع داراییکاهش ۱۰۴٫۶ $ میلیارد دلار (۲۰۱۱)[۱]
مالکسیتی‌گروپ
تعداد کارکنان۳۲٫۰۰۰ نفر (۲۰۱۱)[۲]
وبگاه
ساختمان اداری شرکت تراولرز، در هارتفورد، کانتیکت

تراولرز کمپانی (به انگلیسی: Travelers Company) شرکت بیمه آمریکایی است. این شرکت، دومین ارائه‌کننده بیمه تلفات ایالات متحده و سومین شرکت بزرگ خدمات بیمه شخصی در ایالات متحده است که در زمینه ارائه خدمات بیمه، به صورت مستقل فعالیت می‌کند.

شرکت تراولرز فعالیت خود را از مینه‌سوتا، آغاز کرد و اولین دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک راه‌اندازی شد. دفاتر عملیاتی شرکت تراولرز در سینت پال، مینه‌سوتا و هارتفورد، کانتیکت مستقرند.

این کمپانی در ابتدا به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه «کنترل دیتا کورپوریشن»، فعالیت خود را آغاز نمود. در سال ۱۹۸۶ توسط «سندی ویل»، خریداری شد، سپس به صورت یک شرکت اعتباری خصوصی درآمد. دو سال بعد، شرکت پریمریکا نیز، توسط ویل خریداری شد و در سال ۱۹۹۳ تراولرز و پریمریکا با هم ادغام شدند.[۳] در طول سال‌های بعد، این شرکت، کارگزاری سهام «اسمیت بارنی» را خریداری نمود.

تراولرز کمپانی، در فهرست بازار بورس نیویورک ذکر شده‌است، همچنین، از تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۹ به عنوان بخشی از میانگین صنعتی داو جونز محسوب می‌شود.[۴] شرکت تراولرز، در آخرین فهرست فورچون ۵۰۰، در لیست بزرگترین شرکت‌های مستقر در ایالات متحده، در رتبه ۱۰۶ قرار گرفت.[۵]

کمپانی تراولرز، در هر ۵۰ ایالت آمریکا، دارای شعبه بوده و در کشورهای بریتانیا، ایرلند، سنگاپور، چین، کانادا و برزیل نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. در سال ۲۰۱۱، این شرکت درآمدی معادل ۲۵٬۵ $ میلیارد دلار کسب نمود و درحال‌حاضر، مجموع دارایی آن، بیش از ۱۰۴٬۶ میلیارد دلار، برآورد شده‌است.

تراولرز کمپانی، در طول حیات خود، در صنایع مختلفی فعالیت نموده، که می‌توان آن را در زمره شرکت‌های کنگلومرا (فعال در چند صنعت) دانست. ولی درحال‌حاضر تمرکز آن، در زمینه ارائه خدمات بیمه می‌باشد.

پیوند به بیرون[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ «4Q11 Form 8-K, The Travelers Companies, Inc». United States Securities and Exchange Commission.[پیوند مرده]
  2. «2010 Form 2010-K, The Travelers Companies, Inc». United States Securities and Exchange Commission.
  3. Primerica Financial Services history, Citigroup. Retrieved March 2, 2007.
  4. Bloomberg.com - GM, Citigroup Replaced in Dow by Cisco, Travelers
  5. [۱] 2011 Fortune 500 ranking