تام کلنسی دیویژن ۲

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
تام کلنسی دی دیویژن ۲
توسعه‌دهنده(ها)مسیو انترتینمنت
ناشر(ها)یوبی‌سافت
سریتام کلنسی
موتوراسنودراپ
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان
تاریخ(های) انتشار
ژانر(ها)نقش‌آفرینی اکشن
حالت(ها)چندنفره
رسانهتوزیع دیجیتال

تام کلنسی دی دیویژن ۲ (به انگلیسی: Tom Clancy's The Division 2) یک بازی ویدئویی آنلاین در سبک نقش‌آفرینی اکشن است، که توسط مسیو انترتینمنت توسعه یافته و به‌وسیله یوبی‌سافت، در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹، برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد.

گیم پلی[ویرایش]

این بازی از دید سوم شخص می‌باشد، و مکانی که بازی در آن جریان دارد واشینگتن، دی.سی. است، که جنگ داخلی بین بازماندگان و یک گروه شورشی در حال گسترش می‌باشد. در طی داستان بازیکن باید با همکاری دیگر بازیکنان، مراحل را کامل کند؛ که هر کدام می‌تواند با بیش از هشت بازیکن تکمیل شود.

توسعه[ویرایش]

این استودیو به بازخورد بازیکنان از بازی نخست اهمیت داده تا با برنامه‌ریزی هرچه بهتر اقدام به بهتر نمودن وضعیت بازی نماید؛ و بازی با توجه به شکایات بازیکنان از بازی اول توسعه داده می‌شود. بازی به صورت رسمی در ۹ مارس ۲۰۱۸ توسط یوبی‌سافت معرفی شد؛ که با فیلمی از گیم پلی بازی در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ ۲۰۱۸ نشان داده شد؛ و یوبی‌سافت ادامه داد که بازی در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پس از انتشار این بازی، سه قسمت از محتوای قابل دانلود، که داستان جدید و حالت‌های روند بازی را اضافه می‌کند، برای همه بازیکنان به صورت رایگان منتشر می‌شود.

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]