پس از برخورد ما

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از بعد از برخورد ما)
بعد از برخورد ما
کارگردانراجر کامبل
تهیه‌کنندهآنا تاد
آدام شنکمن
مارک کانتون
کورتنی سولومون
آدام شنکمن
فیلمنامه‌نویسآنا تاد
ماریو کلایا
بر پایهبعد از برخورد ما
اثر آنا تاد
بازیگرانجوزفین لانگفورد
هیرو فاینس-تیفین
لوئیس لومبارد
دیلن اسپراوس
کندیس آکولا
چارلی وبر
موسیقیJustin Burnett
فیلم‌بردارLarry Reibman
تدوین‌گرAnita Brandt-Burgoyne
توزیع‌کنندهاعلام نشده -released =۲۰۱۹ ۲۰۲۰
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
فروش گیشه۴۸ میلیون دلار

بعد از برخورد ما (انگلیسی: After We Collided) یک فیلم رمانتیک است که در سال ۲۰۲۰ و با کارگردانی راجر کامبل و بازی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین منتشر شد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم بعد از آن به‌شمار می‌رود و بر اساس داستانی با همین نام نوشته آنا تاد است. دنباله این فیلم بعد از سقوط که در سپتامبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا اکران شد. این اثر در اکتبر ۲۰۲۰ در سینما و شبکه‌های خانگی پخش شد.

بازیگران[ویرایش]

دنباله[ویرایش]

دنباله این فیلم با نام بعد از سقوط که در سپتامبر ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا اکران شد.

دنباله‌های فیلم[ویرایش]

تولید[ویرایش]

در می سال ۲۰۱۹، مشخص شد که دنباله فیلم بعد از آن با همراهی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین در نقش‌های تسا یانگ و هاردین اسکات ساخته خواهد شد.[۱]

در ۴ اوت اعلام شد که راجر کامبل این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. در ۵ اوت، دیلن اسپراوس برای نقش ترور (همکار تسا) انتخاب شد. در ۱۵ اوت، چارلی وبر، راب استس، لوییس لومبارد، کندیس کینگ، کریمه وستبروک و مکس رگان به ترتیب برای نقش‌های کریسشن ونس، کن اسکات، تریش، کیم، کرن و اسمیت انتخاب شدند.[۲] استس و وستبروک برای نقش کن و کرن اسکات، جایگزین پیتر گلگر و جنیفر بیلز شدند.

عکاسی اصلی کار در اوت ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد.[۳]

منابع[ویرایش]

  1. Tartaglione, Nancy (May 19, 2019). "Voltage Heats Up 'After' Sequel; Josephine Langford & Hero Fiennes Tiffin Returning – Cannes".
  2. D'Alessandro, Anthony (August 15, 2019). "'After We Collided' Rounds Out Cast With Charlie Weber, Louise Lombard, Candice King & More". Deadline. Retrieved August 16, 2019.
  3. @aftermovie (August 12, 2019). "We can confirm that cameras are now rolling and the first scenes for #AfterWeCollidedMovie are now being shot" (Tweet) – via Twitter.