بحث الگو:جعبه باشگاه فوتبال

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر میشه یکی از مدیران این الگو رو مرتب تر و کامل تر کنه که قابل استفاده تر بشه . منظورم اینه که مانند نسخه انگلیسی با کلاس بشه . BardiyaAkhbari ‏۱۶ فوریهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)[پاسخ]

تغییرات اخیر[ویرایش]

۱- تغییراتی که اخیراً BardiyaAkhbari انجام دادند باعث شد تا الگو در مقاله‌هایی که قبلاً استفاده می‌شده، درست نشان داده نشود. برای بر طرف کردن این مشکل نیاز به یک ربات است.

۲- دلیل تغییرات من این بود که قسمت لباس در همه‌ی صفحه‌هایی که از الگو استفاده کرده بودن ظاهر می‌شد،‌ حتی در صفحه‌هایی که کُد لباس رو به کار نبرده بودند. برای همین من کُد این قسمت از الگو را از ویکی‌پدیا انگلیسی کپی کردم و بعد تغییرات لازم را برای استفاده در ویکی‌پدیا فارسی انجام دادم.

۳- تغییرات من شامل تبدیل ارقام لاتین به ارقام فارسی هم می‌شود که قبلاً در الگوی فارسی استفاده شده بودند. بنابراین وظیفه‌ی عوض کردن ارقام لاتین الگو در صفحه‌ی مقاله‌ها هم به گردن ربات می‌افتد ;)

--مصفا ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۱۱:۳۵ (UTC)[پاسخ]

من شرمندم . به خاطر اینکه کامپیوتر من عدد فارسیش غیر فعال بود این طوری شده بود . بازم عذر می خوام و از زحماتتون ممنون .بردیا اخباری ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۱۴:۲۲ (UTC)[پاسخ]

مرسی. شما هم خسته نباشید ;) --مصفا ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۱۴:۵۶ (UTC)[پاسخ]