بحث الگو:تزاحال و نیروهای امنیتی اسرائیل

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

کاربر حسین با درود! دلیل شما برای تغییر نام نیروهای دفاعی اسرائیل (که نام اصلی آن است) به ارتش اسرائیل چه بود؟ بهتر نبود قبل از انجام چنین تغییراتی نظراتتان را در صفحه بحث الگوی مربوط مطرح میکردید؟ --سندباد ۱۷:۰۴، ۱۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)


قبلاً سر این نام با دیگران بحث می‌کردیم و شما بابت بحث کردن بر سر چیزهای غیر مهم برایمان تاسف می‌خوردید! چه شد که حالا مدام واگرانی می‌کنید؟ سپهرنوش/بحث ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ ۲۲:۲۵ (UTC)

جناب روهان! نام اولیه الگو: نیروهای دفاعی اسرائیل بود که جناب حسین به نام فعلی انتقالش دادند و من هم برای حسن نیت اعتراضی نکردم، درضمن تزاحال به معنای نیروهای دفاعی اسرائیل است که به جای نام ارتش از آن استفاده شده. --سندباد ۰۳:۰۵، ۲۳ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
پس به همان تزاحال منتقل‌ش کنید که حرف و حدیثی در آن نباشد! سپهرنوش/بحث ۱ شهریور ۱۳۸۶ ۱۶:۳۷ (UTC)
به خاطر حرف و حدیث‌های مخالفان اسم چیزی را عوض نمی‌کنند. اگر اسمش نیروهای صلح هم بود باید همانطور ذکر می‌شد. به‌آفرید ۲۰:۴۹، ۲۳ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
اسم را اصولاً ترجمه نمی‌کنند. اگر هم بخواهند بکنند فقط خوش‌معنی‌هایش را ترجمه نمی‌کنند. به صورت خلاصه ویژه کاری پسندیده نیست. این بحث را قبلاً هم کرده‌ایم و نتیجه‌ای نداشته بهتر نیست عمومی‌تر مطرح شود؟ سپهرنوش/بحث ۲ شهریور ۱۳۸۶ ۰۱:۱۴ (UTC)
پ ن: بالاخره نظر عموم بر یک چیزی هست دیگر؟ نفر هم برایمان نمانده که دوباره بحث یارکشی و این حرف‌ها بشود. ;-) سپهرنوش/بحث ۲ شهریور ۱۳۸۶ ۰۱:۱۷ (UTC)

تزاحال به معنای نیروهای دفاعی اسرائیل است. این الگو شامل نیروهای امنیتی هم میشوند. پس چیزی را که نمیدانید را انتقال ندهید! همچنین نام ارتش اسرائیل، نیروهای دفاعی است، همچنان که نام بسیج در ایران، نیروی مقاومت است! --سندباد ۲۰:۴۳، ۲۷ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

جواب این را در آن‌جا داده‌ام. اتفاقاً خیلی هم خوب می‌دانم. نهایتش‌ بشود گفت نیروهای امنیتی و تزاحال! سپهرنوش/بحث ۵ شهریور ۱۳۸۶ ۲۰:۵۰ (UTC)

مندا[ویرایش]

[[مدیا:عنوان پیوند]]85.185.233.39 ‏۴ ژوئن ۲۰۰۹، ساعت ۰۸:۰۰ (UTC)چراچنین بحث های بی موردی را پیش می کشید مسایل مهمتری هست که بخواهیم راجع به ان بحث کنیم[پاسخ]