ایسوس پدفون ایکس مینی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
یک گوشی PadFone
ایسوس پدفون ایکس مینی
برندایسوس
سازندهایسوس
رونمایی۱۵ اکتبر ۲۰۱۴
وزن۱۴۹ گرم
سیستم‌عاملاندروید ۴٫۴
سامانه روی تراشهاینتل اتم
CPUدو هسته با کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز
حافظه داخلی۸ گیگابایت
باتری۳۲۰۰ میلی آمپر
نمایشگر۴٫۵ اینچ
دوربین پشت۵ مگاپیکسل
دوربین جلو۲ مگاپیکسل
دیگرپنلی اضافه جهت استفاده از صفحه نمایشی بزرگتر

پدفون ایکس مینی؛ محصولی از شرکت ایسوس است؛ که در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۴ معرفی شد. این محصول، هم تبلت و هم اسمارت فون است. به طوری که دارای بدنه اضافه‌ای است؛ که با قرار دادن این محصول در آن، می‌توان از این گوشی در صفحه‌ای بزرگتر و در قالب یک تبلت استفاده کرد.

طراحی[ویرایش]

این فبلت مجهز به اندروید ۴٫۴ می‌باشد و در حالت عادی ۱۴۹ گرم و به همراه بدنه اضافه خود (پس از تبدیل شدن به تبلت) ۳۰۰ گرم وزن دارد.

صفحه نمایش[ویرایش]

این دستگاه مجهز به صفحه نمایشی ۴٫۵ اینچی است که رزولوشنی برابر با ۴۸۰ در ۸۵۴ دارد که پایین محسوب می‌شود. چگالی تصویر صفحه نمایش این فبلت هم ۲۱۸ پیکسل بر اینچ است. این دستگاه مجهز به سنسور روشنایی است.

دوربین[ویرایش]

این اسمارتفون دوربین زیاد خوبی ندارد و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. فلش این دستگاه هم از نوع ال‌ای‌دی است و دوربینی با دیافراگم (گشادگی) F2.0 دارد. فوکس لمسی و عکاسی پاناروما و غیره از ویژگی‌های دوربین این فبلت است. دوربین جلویی این دستگاه هم ۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

سخت‌افزار[ویرایش]

این دستگاه با توجه به اینکه دارای صفحه نمایشی بزرگتر هم هست، مسلماً به سخت‌افزار قوی نیاز دارد ولی متأسفانه این طور نیست و از چیپ اینتل اتم بهره می‌برد و پردازنده‌ای با ۲ هسته و کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز دارد. رم این دستگاه ۱ گیگابایت است و حافظه این دستگاه ۸ گیگابایت است و از میکرواس‌دی هم پشتیبانی می‌کند.

باتری[ویرایش]

باتری این دستگاه ۲۰۶۰ میلی آمپر است که ضعیف به شمار می‌رود.

منابع[ویرایش]

مشخصات ایسوس پدفون ایکس مینی