الگو:خوشامد-خودزندگی‌نامه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Welcomeauto)

خوش آمدید![ویرایش]

سلام جیمبو، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! بابت مشارکت‌های شما در ویکی‌پدیا ممنونم.

متوجه شدم که یکی از نخستین مقاله‌هایی که ایجاد یا ویرایش کرده‌اید ظاهراً مقاله‌ای دربارهٔ خودتان است. ایجاد مقالهٔ خودزندگی‌نامه یک اشتباه رایج است که ویکی‌پدیایی‌های تازه‌وارد مرتکب آن می‌شوند—از آنجا که ویکی‌پدیا یک دانشنامه است، نمی‌توان انتظار داشت که هر مشارکت‌کننده نیز برای خودش مقاله‌ای در اینجا داشته باشد. هر شخص، برای داشتن مقاله در ویکی‌پدیا، باید شخصی سرشناس باشد.

صفحه‌ای که دربارهٔ خودتان ایجاد کرده‌اید ممکن است متعاقباً از دانشنامه حذف شود. اگر این صفحه هم‌اکنون حذف شده و می‌خواهید محتوای آن برگردانده شود، می‌توانید در تابلوی اعلانات مدیران درخواست دهید تا نسخه‌ای از متن مقاله در یک زیرصفحهٔ کاربری شما قرار داده شود. اگر مشارکت‌های شما در یک مقالهٔ از پیش موجود دربارهٔ خودتان خنثی شده‌اند و خواستار افزودن آن مطالب به مقاله هستید، لطفاً تغییرات پیشنهادی خود را در صفحهٔ بحث مقاله مطرح کنید.

در زیر تعدادی از صفحه‌هایی که احتمالاً برای شما مفید خواهند بود، فهرست شده‌اند:

امیدوارم از ویرایش کردن و ویکی‌نویس بودن لذت ببرید! لطفاً پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را با قرار دادن چهار مدک (~~~~) در انتهای متن امضا کنید؛ این کار باعث می‌شود که نام شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام شما درج شود. اگر نیاز به راهنمایی داشتید، لطفاً سری به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها بزنید و اگر پاسخ خود را نیافتید، از من در صفحهٔ بحثم بپرسید یا این که پرسش خود را با قرار دادن عبارت {{کمک به من}} پیش از متن پرسش، در همین صفحهٔ بحث مطرح کنید تا ویرایشگران باتجربه در اولین فرصت به کمک شما بیایند. باز هم خوشامد می‌گویم!

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

This welcome template is for use when a new user has created an article about themselves, which has been or is about to be speedily deleted. To use this template, add {{جا:خوشامد-خودزندگی‌نامه}} to the user's talk page.

Parameters[ویرایش]