الگو:خوشامد دانشجو

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Welcome student)

سلام خوشامد دانشجو، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! به‌نظر می‌رسد که شما در یک پروژهٔ دانشگاهی شرکت دارید. اگر تاکنون اقدام نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم که آموزش‌های ما برای دانشجویان را دنبال کنید.

آموزش آنلاین ما برای دانشجویان را دنبال کنید


اگر نیاز به راهنمایی دارید، سری به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها بزنید، از من در صفحهٔ بحثم بپرسید، یا آن را در همین صفحه مطرح کنید و سپس عبارت {{کمک به من}} را پیش از پرسش قرار دهید. لطفاً راهنمای کاربردی برای دانشجویان را نیز مطالعه کنید.

پیش از آن که مقاله‌ای ایجاد کنید، مطمئن شوید که به درک درستی از مقاله‌های قابل پذیرش رسیده‌اید. به یاد داشته باشید: ویکی‌پدیا یک دانشنامه است و اگرچه بسیاری از موضوعات دانشنامه‌ای هستند، اما بسیاری از موضوعات نیز چنین نیستند.

استاد یا معلم شما می‌تواند یک صفحهٔ درسی در اینجا ایجاد کند، و اگر کلاس شما اکنون فاقد چنین صفحه‌ای است، معلم یا استاد خود را از این موضوع آگاه کنید. شدیداً توصیه می‌شود که عبارت {{تکلیف دانشجویی}} را در صفحهٔ بحث مقاله‌هایی که در چارچوب تکلیف دانشجویی خود روی آن کار می‌کنید، قرار دهید. این کار به سایر ویرایشگران این امکان را می‌دهد تا آگاه شوند که مقالهٔ مورد نظر موضوع یک تکلیف دانشگاهی است و به شما در برقراری ارتباط با آن‌ها نیز کمک می‌کند.

امیدوارید محیط ویکی‌پدیا را بپسندید و از شما دعوت می‌کنیم که حتی پس از پایان تکلیف خود نیز در اینجا بمانید!

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]