الگو:کاربربررسی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Usercheck)

مثال (بحث · مشارکت‌ها · تعداد · سیاهه‌ها · سیاههٔ بسته‌شدن · فهرست کاربر · دمش‌ها · ددش‌ها ·دوش‌ها · نظرخواهی‌ها · زاپاس‌ها)

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]
  • این الگو به‌منظور راهی ساده و سریع برای دسترسی به سوابق کاربر، و در صورت نیاز، راهی آسان برای نامزد کردن کاربر برای دسترسی‌های بیشتر یا گزارش کردن مشکل در عملکرد او ساخته شده است.
  • این الگو یک پارامتر مورد انتظار دارد : یک نام کاربر (بدون پیشوند «کاربر:»)، برای مثال {{کاربربررسی|Mardetanha}}. اگر این پارامتر وارد نشود، به‌طور پیش‌فرض از نام کاربر «مثال» استفاده خواهد شد.
  • محتوای این الگو با پیوندهای ثابت آغاز می‌شود: صفحهٔ کاربری، بحث کاربر، تاریخچهٔ مشارکت‌ها، تعداد مشارکت‌ها، سیاهه‌ها، سیاههٔ قطع دسترسی و مدخل مرتبط با کاربر در فهرست کاربران.
  • این الگو همچنین فهرستی از پیوندهای شرطی به زیرصفحه‌هایی با عنوان نام کاربر را نمایش می‌دهد: درخواست‌های مدیر شدن، درخواست‌های دیوان‌سالار شدن، درخواست‌های ویکی‌بان شدن، نظرخواهی‌ها، زاپاس‌های احتمالی و مشکوک، و (فقط در صورت وجود) رده‌های حساب‌های زاپاس تأییدشده و/یا احتمالی این کاربر.
  • اگر این الگو نتواند زیرصفحه‌های مربوط به کاربر را پیدا کند (برای مثال به این دلیل که کاربر تاکنون برای مدیر شدن، ویکی‌بان شدن و غیره نامزد نشده است) یک پیوند خاکستری به صفحهٔ اصلی مورد بحث را ایجاد خواهد کرد و تلاش خواهد کرد تا [[نام‌صفحه#نام‌کاربری]] را پیدا کند. علاوه بر یافتن مدخل‌هایی که ممکن است فاقد زیرصفحه باشند، این پیوندها فرایند ایجاد صفحه‌های نامزدی یا گزارش را نیز تسهیل می‌کنند.
  • در مواردی که ممکن است چندین زیرصفحه موجود باشند (در پروژه‌های «دمش»، «ددش»، «دوش» «نظرخواهی» یا «زاپاس‌ها»)، این الگو پیوند به فهرست زیرصفحه‌های مرتبط با این نام کاربری را تولید خواهد کرد.
  • این الگو به جانشانی نیازی ندارد.

استفاده[ویرایش]

نام‌های کاربری حاوی (یا فاقد) علامت مساوی را می‌توان به‌شکل 1=نام‌کاربری یا کاربر=نام‌کاربری به الگو وارد کرد:

الگوهای وابسته[ویرایش]

الگوهای اطلاعات کاربر

الگوهای اطلاعات کاربری ارائهٔ پیوند اطلاعات متعلق به یک کاربر است. این الگوها شبیه به امضا هستند، اما اغلب به‌همراه ارائهٔ اطلاعات بیشتر؛ و ممکن است توسط سایر کاربران استفاده شود.

نام کاربر مورد استفاده برای نمونه‌ها کاربر:مثال است