الگو:حپ-بدون منبع و بدون پروانه-آگاه‌سازی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Di-no source no license-notice)

مشکل منبع و پروانه حق تکثیر پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

مشکل حق تکثیر پرونده
مشکل حق تکثیر پرونده

بابت بارگذاری [[:پرونده:{{{1}}}]] از شما ممنونیم. با این حال، پروندهٔ مذکور اکنون فاقد اطلاعات دربارهٔ وضعیت حق تکثیر و منبع است. ویکی‌پدیا مسائل مربوط به حق تکثیر را بسیار جدی می‌گیرد.

اگر شما خالق تمامی این اثر نیستید، باید صاحب حق تکثیر آن را مشخص کنید. اگر آن را از یک وبگاه برداشتید، پیوندی به آن وبگاه به علاوه خلاصه‌ای از دستورالعمل شرایط استفاده از محتوای آن وب‌سایت را اضافه کنید. اگر خالق اصلی اثر فردی غیر از کادر رسمی آن وب‌سایت است، نام وی نیز باید ذکر شود. همچنین باید اضافه کنید که این اثر تحت چه مجوزی نشر یافته‌است. برای آگاهی از اینکه چه پرونده‌هایی را می‌توانید یا نمی‌توانید در ویکی‌پدیا بارگذاری کنید، به سیاست استفاده از تصاویر رجوع کنید. همچنین صفحهٔ برچسب‌های حق تکثیر می‌تواند راهنمایی برای یافتن برچسب حق تکثیر مناسب برای پروندهٔ بارگذاری‌شده باشد.

لطفاً اطلاعات را در صفحهٔ [[:پرونده:{{{1}}}|توصیف پرونده]] اضافه کنید. اگر اطلاعات لازم ظرف چند روز آینده اضافه نشوند، پرونده حذف خواهد شد. اگر پرونده حذف شده است، همچنان می‌توانید در ویکی‌پدیا:درخواست احیا درخواست احیای تصویر را بدهید و فرصتی برای رفع مشکل پیدا کنید.

لطفاً پرونده‌های دیگری که بارگذاری کرده‌اید را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست برچسب خورده باشند. فهرستی از پرونده‌هایی که بارگذاری کرده‌اید موجود است. اگر هرگونه پرسشی داشتید، لطفاً آن را در صفحهٔ درخواست راهنمایی مطرح کنید. سپاس از شما.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

Notify the uploader with: {{subst:di-no source no license-notice|1=PAGENAME}} ~~~~

See also[ویرایش]