الگو:AfC submission/helptools

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جایی که می‌توانید کمک بگیرید
  • اگر برای ویرایش یا ثبت‌کردن پیش‌نویس خود نیاز به کمک دارید، لطفاً سؤال خود را بپرسید در میز کمک مبا از ویرایشگران باتجربه. از این میز کمک فقط برای درخواست کمک در ویرایش یا ثبت پیش‌نویس استفاده کنید، نه برای درخواست بازبینی.
  • اگر نیازمند بازخورد دربارهٔ پیش‌نویس‌تان هستید، یا اینکه فرایند بازبینی خیلی طولانی شده‌است، می‌توانید در صفحهٔ بحث یک ویکی‌پروژه مرتبط درخواست کمک کنید. برخی ویکی‌پروژه‌ها از سایر ویکی‌پروژه‌ها فعال‌تر هستند و در نتیجه نمی‌توان دریافت پاسخ سریع را تضمین کرد.
چگونگی بهبود یک پیش‌نویس

همچنین می‌توانید با کنکاش در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده و ویکی‌پدیا:مقاله‌های خوب نمونه‌هایی از بهترین نوشتارها با موضوعی مشابه مقالهٔ مورد نظر خودتان را بیابید.

شانس بیشتر برای یک بازبینی سریع

برای این که شانس بازبینی سریع مقاله‌تان بیشتر شود، پیش‌نویس خود را با استفاده از دکمهٔ پایین با برچسب‌های ویکی‌پروژهٔ مرتبط برچسب بزنید. این کار به بازبینی‌کنندگان کمک می‌کند تا مطلع شوند که یک پیش‌نویس جدید با موضوع مورد علاقهٔ آن‌ها ثبت شده‌است. برای مثال، اگر مقاله‌ای دربارهٔ یک فضانورد زن نوشته‌اید، می‌توانید برچسب‌های زندگی‌نامه، فضانوردی و دانشمندان زن را بیفزایید.

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]