الگو:هبک-پیوند قرمز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نماد اطلاعات درود، من مثال هستم. بابت مشارکت‌های شما در ویکی‌پدیا ممنونم. متوجه شدم که شما یک یا چند پیوند قرمز را قطع پیوند کرده‌اید. پیوندهای قرمز کاربردهایی دارند و معمولاً می‌توانند مفید باشند؛ بنابراین ما آن‌ها را تنها به این دلیل که قرمز هستند، حذف نمی‌کنیم. این پیوندها، به‌واسطهٔ تشویق ویرایشگران به ایجاد مقاله‌های مورد نیاز، به بهبود ویکی‌پدیا کمک می‌کنند.

علاوه بر این، با کلیک کردن بر روی پیوند «پیوندها به این صفحه» (در فهرست ابزارها در سمت راست نمای رایانه) در صفحهٔ یک مقالهٔ ناموجود، تعداد—و نام— مقاله‌هایی که نیازمند ایجاد آن مقاله هستند را مشاهده خواهید کرد. این ویژگی می‌تواند به اولویت‌بندی ایجاد مقاله‌ها کمک کند. لطفاً تنها در صورتی پیوندهای قرمز را حذف کنید که مطمئن باشید موضوع آن ناسرشناس است و احتمال ایجاد آن در آینده وجود ندارد. با سپاس از شما!

توضیحات الگو

استفاده:

{{جا:هبک-پیوند قرمز}}
{{جا:هبک-پیوند قرمز|مقاله}} ارجاعی به یک مقاله مشخص
{{جا:هبک-پیوند قرمز|مقاله|متن اضافه}} اضافه کردن یک متن دلخواه به انتهای الگو به جای حمله «سپاس»{{{استفاده بیشتر}}}
  • این الگوی استاندارد شده، با رهنمودهای پروژه هشدار دادن به کاربران مطابقت دارد. شما می‌توانید در صفحه بحث پروژه هشدار به کاربران در مورد ظاهر و شکل این الگوها به گفتگو بپردازید (برای مثال درباره تصویری که در گوشه سمت راست قرار دارد).
  • اگر قصد دارید به کاربری هشدار دهید، لطفاً قبل از قرار دادن هر الگویی در صفحه بحث کاربر مورد نظر، به فهرست الگوهای پیامی مراجعه کنید. سعی کنید برای هدف خود بهترین الگو را انتخاب کنید. بدین ترتیب، کاربر مورد نظر کمتر سردرگم خواهد شد.
  • لطفا یادتان باشد که به جای {{هبک-پیوند قرمز}}، الگو را با استفاده از {{جا:هبک-پیوند قرمز}} جانشین کنید.
  • این الگو از یک تابع تجزیه‌گر استفاده می‌کند. برای گنجاندن جزئیات بیشتر در پیغامتان، می‌توانید مقاله و همچنین متن دلخواهی را در انتهای الگو اضافه کنید. اگر این مقاله یا متن اضافه حاوی علامت مساوی ("=") باشد، ممکن است باعث ایجاد اختلال در تابع تجزیه‌گر شود. برای حل این مشکل شما باید 1= را قبل از مقاله یا متن قرار دهید. (1= را به عنوان پیشوند مقاله یا متن قرار دهید)