الگو:هبک-جو

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

به‌نظر می‌رسد که شما هم‌اکنون درگیر یک جنگ ویرایشی شده‌اید. این یعنی با وجود مخالفت سایر ویرایشگران، به‌طور مکرر محتوای مقاله را به‌شکلی که از نظر خودتان صحیح است برگردانده‌اید. از کاربران انتظار می‌رود که به‌جای خنثی کردن مکرر ویرایش‌های کاربران دیگر بدون توجه به وجود مخالفت، با سایرین همکاری کنند، از انجام ویرایش‌های اخلالگرانه بپرهیزند و برای دستیابی به اجماع بکوشند.

نکته‌هایی که باید به‌یاد داشته‌باشید:

  1. جنگ ویرایشی، صرف نظر از تعداد خنثی‌سازی‌هایی که انجام داده‌اید، اخلالگرانه محسوب می‌شود؛
  2. حتی اگر باور دارید که حق با شماست، اقدام به جنگ ویرایشی نکنید.

اگر دریافتید که دچار یک اختلاف محتوایی شده‌اید، از صفحهٔ بحث مقاله برای گفتگو پیرامون تغییرات بحث‌برانگیز و تلاش برای رسیدن به نسخهٔ مورد اجماع کاربران استفاده کنید. می‌توانید در میز کمک ویکی‌پدیا درخواست راهنمایی کنید یا این که فرایند حل اختلاف را طی کنید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد که برای محافظت موقت صفحه درخواست دهید. اگر درگیر جنگ ویرایشی شوید، ممکن است دسترسی ویرایشی شما قطع شود.

توضیحات الگو

استفاده:

{{جا:هبک-جو}}
{{جا:هبک-جو|مقاله}} ارجاعی به یک مقاله مشخص
{{جا:هبک-جو|مقاله|متن اضافه}} اضافه کردن یک متن دلخواه به انتهای الگو{{{استفاده بیشتر}}}
  • این الگوی استاندارد شده، با رهنمودهای پروژه هشدار دادن به کاربران مطابقت دارد. شما می‌توانید در صفحه بحث پروژه هشدار به کاربران در مورد ظاهر و شکل این الگوها به گفتگو بپردازید (برای مثال درباره تصویری که در گوشه سمت راست قرار دارد).
  • اگر قصد دارید به کاربری هشدار دهید، لطفاً قبل از قرار دادن هر الگویی در صفحه بحث کاربر مورد نظر، به فهرست الگوهای پیامی مراجعه کنید. سعی کنید برای هدف خود بهترین الگو را انتخاب کنید. بدین ترتیب، کاربر مورد نظر کمتر سردرگم خواهد شد.
  • لطفا یادتان باشد که به جای {{هبک-جو}}، الگو را با استفاده از {{جا:هبک-جو}} جانشین کنید.
  • این الگو از یک تابع تجزیه‌گر استفاده می‌کند. برای گنجاندن جزئیات بیشتر در پیغامتان، می‌توانید مقاله و همچنین متن دلخواهی را در انتهای الگو اضافه کنید. اگر این مقاله یا متن اضافه حاوی علامت مساوی ("=") باشد، ممکن است باعث ایجاد اختلال در تابع تجزیه‌گر شود. برای حل این مشکل شما باید 1= را قبل از مقاله یا متن قرار دهید. (1= را به عنوان پیشوند مقاله یا متن قرار دهید)