الگو:هبک-تام

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Information icon از گزارش شما در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران ممنونم. حذف و گزارش کردن خرابکاری برای عملکرد ویکی‌پدیا بسیار حیاتی است و به تمامی کاربران توصیه می‌شود که خرابکاری‌ها را خنثی کنند، به کاربر خرابکار هشدار دهند و عملکرد او را گزارش کنند. با این حال، به‌نظر می‌رسد ویرایشگری که شما گزارش کردید ممکن است مرتکب خرابکاری نشده باشد، یا این که هشدار کافی یا متناسب برای او ارسال نشده باشد. لطفاً دقت کنید که خرابکاری با ویرایش‌های غیرسازنده یا از روی گمراهی که با حسن نیت انجام می‌شوند، تفاوت دارد. اگر کاربر مذکور پس از آخرین هشداری که اخیراً به او داده شده، مجدداً دست به خرابکاری زد، لطفاً دوباره گزارش کنید. با سپاس از شما.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

استفاده:

{{جا:هبک-تام}}
{{جا:هبک-تام|نام کاربری}} ارجاعی به یک نام کاربری مشخص
{{جا:هبک-تام|نام کاربری|متن اضافه}} اضافه کردن یک متن دلخواه به انتهای الگو به جای حمله «سپاس»
  • این الگوی استاندارد شده، با رهنمودهای پروژه هشدار دادن به کاربران مطابقت دارد. شما می‌توانید در صفحه بحث پروژه هشدار به کاربران در مورد ظاهر و شکل این الگوها به گفتگو بپردازید (برای مثال درباره تصویری که در گوشه سمت راست قرار دارد).
  • اگر قصد دارید به کاربری هشدار دهید، لطفاً قبل از قرار دادن هر الگویی در صفحه بحث کاربر مورد نظر، به فهرست الگوهای پیامی مراجعه کنید. سعی کنید برای هدف خود بهترین الگو را انتخاب کنید. بدین ترتیب، کاربر مورد نظر کمتر سردرگم خواهد شد.
  • لطفا یادتان باشد که به جای {{هبک-تام}}، الگو را با استفاده از {{جا:هبک-تام}} جانشین کنید.
  • این الگو از یک تابع تجزیه‌گر استفاده می‌کند. برای گنجاندن جزئیات بیشتر در پیغامتان، می‌توانید نام کاربری و همچنین متن دلخواهی را در انتهای الگو اضافه کنید. اگر این نام کاربری یا متن اضافه حاوی علامت مساوی ("=") باشد، ممکن است باعث ایجاد اختلال در تابع تجزیه‌گر شود. برای حل این مشکل شما باید 1= را قبل از نام کاربری یا متن قرار دهید. (1= را به عنوان پیشوند نام کاربری یا متن قرار دهید)