الگو:خوشامد-ناشناس-غیرسازنده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش آمدید!

سلام، به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

شخصی با استفاده از این نشانی آی‌پی (خوشامد-ناشناس-غیرسازنده ویرایش‌هایی انجام داده است که با سیاست‌ها و رهنمودهای ما مطابق ندارند و از همین روی برگردانده شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، سیاست‌های ویکی‌پدیا پیرامون ویرایش‌های خرابکارانه و محدودیت‌های محتوای قابل پذیرش را ببینید. اگر شما این ویرایش‌ها را انجام نداده‌اید، می‌توانید یک حساب کاربری بسازید تا از اشتباه گرفته شدن با ویرایشگران دیگر جلوگیری کنید. اگر می‌خواهید به تمرین ویرایش بپردازید، لطفاً این کار را به‌جای مقاله‌ها، در صفحهٔ تمرین انجام دهید.

برای مطالعه یا ویرایش صفحه‌های ویکی‌پدیا نیازی نیست که وارد سامانه شوید، اما ایجاد حساب کاربری بسیار آسان، رایگان و بی‌نیاز به ارائهٔ اطلاعات شخصی است و مزایای بسیاری نیز دارد. اگر بدون حساب کاربری به ویرایش کردن بپردازید، نشانی آی‌پی شما برای شناساندن شما به دیگران به‌کار خواهد رفت.

در زیر تعدادی از پیوندهای مفید برای تازه‌واردان فهرست شده است:

لطفاً پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را با قرار دادن چهار مدک (~~~~) در انتهای پیام امضا کنید؛ این کار باعث می‌شود تا نام شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام درج شود. اگر نیاز به راهنمایی داشتید، به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها سری بزنید، پرسش خود را در صفحهٔ درخواست راهنمایی مطرح کنید یا این که عبارت {{کمک به من}} در صفحهٔ بحث خود قرار دهید تا کاربر دیگری در اولین فرصت به کمک شما بیاید.

باز هم خوشامد می‌گویم! ~~~~

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

To use this template, add {{subst:Welcome-anon-unconstructive}} to the user's talk page.

Parameters:

  • The relevant page: {{subst:Welcome-anon-unconstructive|Article}} identifies the article where the unconstructive editing occurred.
  • If notitle is set, for example notitle=yes, then the "Welcome" title is not displayed.

See also[ویرایش]