الگو:تغییرمسیر از تغییر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اگر به‌همراه الگوی «پوسته رده تغییرمسیر» استفاده شود:

برای افزودن یک یا چند الگوی رده تغییرمسیر به‌همراه پارامترها و رده‌های آن‌ها به یک صفحهٔ تغییرمسیر، می‌توان از {{پوسته رده تغییرمسیر}} استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحهٔ مستندات زیر را ببینید.

اگر به‌تنهایی استفاده شود:

  • از حالت اصلاح شده: این یک تغییرمسیر است از یک حالت تغییر یافتهٔ عنوان هدف یا عنوانی در ارتباط نزدیک با آن. برای مثال، واژه‌ها ممکن است جابجا شده باشند.
    • لطفاً توجه داشته باشید که الگوهای اختصاصی‌تری هم موجود هستند. لطفاً برای املاهای تغییر یافته (از جمله علائم نگارشی یا فاصله‌گذاری) از {{تغییرمسیر از املای جایگزین}} استفاده کنید؛ برای مشاهدهٔ سایر گزینه‌ها (کوته‌نوشت‌ها، حرکت‌گذاری‌ها، صورت‌های جمع، سبک‌سازی‌ها، نویسه‌گردانی‌ها، لیگاتورها، بخش‌های مختلف گفتار و غیره)، زیررده‌های رده:تغییرمسیرها از تغییرات را ببینید. اگر در انتخاب الگوی درست مردد هستید، استفاده از این الگو خالی از اشکال است؛ در صورت نیاز، کاربر دیگری الگوی اختصاصی‌تر را خواهد افزود.
    • در مواجهه با تغییرات از نام‌های مشخصاً بلندتر یا کوتاه‌تر، لطفاً به‌ترتیب از {{تغییرمسیر از نام بلند}} یا {{تغییرمسیر از نام کوتاه}} استفاده کنید. کوته‌نوشت‌ها را باید با {{تغییرمسیر از سرواژه}}، یا اگر می‌توان آن را به‌شکل یک واژه تلفظ کرد، مانند ناجا، ناسا و رادار، با {{تغییرمسیر از مخفف}} برچسب زد.
    • در فضاهای نام غیر از فضای نام اصلی به‌جای الگوی {{تغییرمسیر از اسم جمع}}، برای این نوع از تغییر از این ردهٔ تغییرمسیر استفاده کنید. این قاعده ممکن است بر چندین زیرردهٔ دیگر تغییرات نیز اعمال شود؛ در صورت استفاده در خارج از فضای نام اصلی، لطفاً خروجی آن الگو را پیش از ذخیرهٔ صفحه بررسی کنید.
توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]