آن رسید لعنتی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آن رسید لعنتی
جلد کتاب
نویسنده(ها)داریوش مهرجویی
کشورتهران
زبانفارسی
موضوع(ها)داستانی
ناشربه نگار
تاریخ نشر

تاریخ نشر فارسی: ۱۳۹۶
گونه رسانهکتاب
شمار صفحات۱۰۲
شابکشابک ‎۹۷۸۶۰۰۶۸۳۵۸۴۶

آن رسید لعنتی رمانی از داریوش مهرجویی است. این کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.[۱][۲][۳][۴]

موضوع کتاب[ویرایش]

این رمان داستان زندگی یک کارگردان سینما است. قهرمان قصه که فردی به اسم بهزاد جاوید است چند سال قبل سریالی برای تلویزیون ساخته که بسیاری به خاطر این سریال از او تقدیر می‌کنند و قرار می‌شود تلویزیون هزینهٔ ساخت سریال را به او بدهد. به همین خاطر تغییراتی در زندگی ایجاد می‌کند. خانه عوض می‌کند و… زیر بار قرض می‌رود. با گذشت زمان بهزاد متوجه می‌شود که از پول خبری نیست. این داستان، پروسه بی سرانجامی است که بهزاد جاوید می‌گذراند، دویدن‌های او از بخشی به بخش دیگر و از واحدی در صدا و سیما به استودیوی از استودیوی دیگر …[۵][۶][۷]

منابع[ویرایش]

  1. مهرجویی «آن رسید لعنتی» را امضا می‌کند.
  2. «گزارش تصویری امضای کتاب «آن رسید لعنتی» توسط داریوش مهرجویی و کنسرت پالت». فیلم‌نت‌نیوز. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۸. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.
  3. ««آن رسید لعنتی» تازه‌ترین رمان داریوش مهرجویی | پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما». cinemacinema.ir. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.
  4. «جزئیاتی از رمان تازه داریوش مهرجویی- اخبار رسانه‌ها - اخبار تسنیم - Tasnim». خبرگزاری تسنیم - Tasnim. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.
  5. ««آن رسید لعنتی» مهرجویی منتشر شد». ایمنا. ۲۰۱۶-۰۵-۰۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.
  6. «مهرجویی با «آن رسید لعنتی» در نمایشگاه». ایسنا. ۲۰۱۶-۰۵-۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.
  7. «مهرجویی با «آن رسید لعنتی» به نمایشگاه کتاب می‌آید». خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency. ۲۰۱۶-۰۵-۰۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۱-۲۷.