آمیتی‌ویل: بیداری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آمیتی‌ویل: بیداری
پوستر فیلم
کارگردانفرانک خلفون
تهیه‌کنندهجیسون بلوم
فیلمنامه‌نویسفرانک خلفون
بازیگرانبلا تورن
کامرون مانهن
جنیفر جیسن لی
توماس من
جنیفر موریسون
تیلور اسپریتلر
کرتوود اسمیت
موسیقیروبن کودر
فیلم‌برداراستیون پوستر
تدوین‌گرپاتریک مک‌ماهون
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهانترتینمنت وان
واینستین کمپانی
دایمنشن فیلمز
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۸ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-۱۰-۲۸) (ایالات متحده آمریکا)
مدت زمان
۸۷ دقیقه[۱]
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
فروش گیشه۸٫۴ میلیون دلار[۲]

آمیتی‌ویل: بیداری (انگلیسی: Amityville: The Awakening) یک فیلم ترسناک وحشت روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی فرانک خلفون است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این دهمین قسمت از سری فیلم‌های ترسناک آمیتی‌ویل می‌باشد. فیلم داستان نوجوانی را دنبال می‌کند که با خانواده‌اش به خیابان اوشن ۱۱۲ نقل مکان می‌کند، که بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند که توسط یک موجود اهریمنی که از بدن برادر دوقلوی مرگ مغزی‌اش استفاده می‌کند.

این فیلم که در سال ۲۰۱۴ فیلمبرداری شد، متحمل تاخیرهای متعددی در اکران شد و سرانجام در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد. این فیلم توسط دایمنشن فیلمز در یک نسخه محدود در ۲۸ اکتبر منتشر شد. این آخرین فیلمی است که توسط RADIUS-TWC اکران شده‌است، زیرا این شرکت به همراه واینستین کمپانی در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۸ تعطیل شدند.

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Amityville: The Awakening Available First on Google Play October ۱۲". ComingSoon.net. September ۲۱, ۲۰۱۷. Archived from the original on 22 September 2017. Retrieved 15 September 2019.
  2. "Amityville: The Awakening (۲۰۱۷)". باکس آفیس موجو. Archived from the original on 7 December 2017. Retrieved October 30، 2017. {{cite web}}: Check date values in: |accessdate= (help)

پیوند به بیرون[ویرایش]