بحث:نیویورک

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ویرایش·تاریخچه·مشاهده·تازه‌سازی  فهرست موارد انجام‌دادنی برای نیویورک:
اهمیت * لطفاً در اصلاح و حذف متغیرهای تکراری الگو(ها)ی زیر کمک کنید روش ویرایش در اینجا توضیح داده‌شده‌است، موارد موجود در مقاله:
  • خطا در الگو {{ Infobox settlement }} : متغیر « mapsize » (در ابتدای مقاله) تکراری‌ست! -- ‏۲۰ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۲۵ (UTC)

این پرچم های شهر های خواهر (پاکستان و دومینیکن ریپابلیک) را من نفهمیدم چطور باید درست کرد. ظاهرا مشکل از طرف الگوی فارسیست. دوستان لطفا نظر دهند.--زرشک ۱۶:۴۰، ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

من هم وقتی الگوهای دیگر شهرها را چند روز پیش درست میکردم، همین مشکل را با این دو الگو داشتم. --سندباد ۰۸:۵۹، ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

Persian Prade[ویرایش]

راستی حتما باید مفصلا به Persian Prade نیویورک که الان دو ساله در روز اول نوروز با موفقیت در نیویورک برگزار میشه اشاره کرد. فکر میکنم امسال سی هزار ایرانی و بسیاری آمریکایی به Persian Prade اومده بودند. --سندباد ۱۰:۰۱، ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

موافقم.--زرشک ۱۰:۰۵، ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)
have you seen this? --سندباد ۱۰:۰۸، ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)
They have one every year. Dont they? Iranian.com always puts a featured special link--زرشک ۰۲:۱۲، ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)
Indeed! As far as I know, they are running the prade every year since 2005! --سندباد ۰۷:۱۴، ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)


من از که از این موضوع خیلی خوشحالم. خیلی از ایرانی ها رو که دیدین...تا اسم ایران می آید زود میان میگن....oh but I'm half Italian....لا اقل این ایرانی های نیویورکی یخته leather balls از خود به نمایش گذاشتند...--زرشک ۰۷:۳۱، ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

مقاله نیویورک در صدر فهرست گوگل[ویرایش]

الان دیدم که خوشبختانه مقاله نیویورک در صدر فهرست گوگل نشان داده میشود که باعث خوشبختی و خسته نباشیدی خدمت جناب زرشک گرامی است. --سندباد ۰۴:۱۱، ۲۰ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

تشکر سندباد جان. بیشتر زحمت را خودت کشیدی. من فقط پرانتزی کمک کردم.
و خوشحالم از اینکه چنین واقعه ای (در صدر فهرست گوگل بودن) شامل تمام مقالات ما در مورد امریکا می شود. فکر کنم هر ۵۰ ایالت و تمام شهر های بزرگ دیگر امریکا (و اصولا ۹۰٪ مقالات مربوط به امریکا) همگی در صدر گوگل باشند.--زرشک ۰۷:۳۰، ۲۰ اکتبر ۲۰۰۷ (UTC)

پیشنهاداتی در نیویورک[ویرایش]

  • لطفا در زیر عکس بزرگ وسط صفحه، ویرگول انگلیسی را اصلاح کنید.
  • نمیدونم چه اصراری هست که اسامی نیویورکی (مثل پارک مرکزی نیویورک، یا میدان تایمز) که حتی صفحه‌ای به این نام دارند، به صورت انگلیسی (سنترال پارک) نوشته بشن؟؟ من هربار اصلاح میکنم یکی میاد برش می‌گردونه به حالت قبل.
  • مجسمه آزادی بزرگترین سمبل آمریکا در جهان هست، اما اینکه سمبل آزادی «درجهان» هست یا نیست عقیده شخصیه. فکر میکنم به اولی بسنده کنیم که تبلیغاتی به نظر نیاد. 130.209.241.193 ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۱۹:۱۶ (UTC)[پاسخ]
با درود. حرف شما در مورد ویرگول ها صحیح است. اما تغییرات شما چند مورد داشتند. به همین دلیل واگردانی کردم:
  • ینکی ها قطعا در تاریخ ورزش بیسبال دارای ابهت و هویتی ویژه اند. هیچ تیمی مثل ینکی ها در تاریخ بیسبال آوازه ندارد.
  • دانشگاه کلمبیا حقیقتا «یکی از برجسته‌ترین دانشگاه‌های جهان است». شکی در این نیست.
این موارد اگر رعایت شوند (پاک نشوند)، و لینکهای آبی به قرمز تبدیل نشوند، من هم مشکلی ندارم.--زرشک ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۱۹:۳۴ (UTC)[پاسخ]
من ویرگول رو اصلاح کردم و اسامی رو هم برگردوندم به تیتری که در ویکی‌پدیای فارسی دارند. در مورد بیسبال من اصلا وارد نیستم و در مورد دانشگاه کلمبیا فکر می‌کنم بهتره واگذارش کنیم به کسانی که بهتر میدونن. در مورد طبقه‌بندی دانشگاه‌ها اختلافات زیادی هست اما چیزی که الان نوشته شده حالت تبلیغاتی نداره برای همین دلیلی نمی‌بینم عوض بشه. در مورد مجسمه آزادی حق با شما است، فکر میکنم «سمبل آزادی در جهان» یک کم شعاریه. سپاس - افشین 86.1.200.102 ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۲۱:۲۲ (UTC)[پاسخ]

مقاله برگزیده[ویرایش]

این مقاله خوب که نیست برگزیده هم نیست حیف نیست ؟اهورا ♠ ‏۲۸ اوت ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)[پاسخ]

وسعت شهر[ویرایش]

این عدد ۸۷۰۰ کیلومتر یه جوریه این وسط... خود شهر ۱۲۰۰ کیلومتره خشکی و آب با هم.. غلامرضا باقری ۷ فروردین ۱۳۹۱، ساعت ۱۹:۴۰ (ایران)

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (سپتامبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۳ پیوند خارجی موجود در نیویورک را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۵۹ (UTC)[پاسخ]

افزودن بخش تظاهرات در نیویورک[ویرایش]

با توجه انجام تظاهرات ضد نژادپرستی در نیویورک بهتر است که این مورد در ویکی پدیا ثبت شود. میتوان صفحه ایی جدید در ویکی پدیا با نام تظاهرات ضد نژاد پرستی در آمریکا یا تنها نیویورک ساخت و موارد مربوط تظاهرات را در انجا گذاشت و صرفا در این صفحه به آن اشاره کنیم.

Aamoa (بحث) ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۶ (UTC)[پاسخ]

عنوانِ مقاله[ویرایش]

عنوان مقاله در ویکی انگلیسی «New York City» است، بهتر است مقاله در ویکی فارسی هم همان عنوان را داشته باشد «نیویورک سیتی». اگر نظری در رابطه با این موضوع دارید در همین بخش مطرح کنید. Mostafamirchouli (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)[پاسخ]