بحث:جیمی ویلز

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ویلز یا ولز[ویرایش]

به نظر من تلفظ صحیح نام خانوادگی ایشان ویلز است، نه ولز. با این وجود صفحهٔ جیمی ویلز را ساختم و به مقالهٔ فعلی تغییر مسیر دادم. اما اگر کسی مخالفتی نداشته باشد، ترجیح می‌دهم جای این دو عوض شود (ویلز مقاله اصلی باشد، و ولز تغییر مسیر به آن.) نظر بدهید. ▬ حجت/ب ۲۳:۴۵, ۱۸ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

کاملاً صحیح می فرمایید. --sicaspi ‏۸ اکتبر ۲۰۰۹، ساعت ۰۷:۳۳ (UTC)[پاسخ]
به نظر من اشتباه است چون ویلز بیشتر به عربی می‌خورد تا فارسی. --FARAMARZTalk ‏۲۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۰۲ (UTC)[پاسخ]
به‌عنوان مثال در عربی به Damon دامون می‌گویند این در حالی است که در فارسی آن را همان دیمون می‌خوانند. --FARAMARZTalk ‏۲۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)[پاسخ]

صحیح است. در نرمافزار babylon هم آن را ویلز می خواند. Arash yekta ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۲۲:۵۰ (UTC)[پاسخ]

تلفظ بابیلون در مورد نام افراد زیاد قابل اعتماد نیست. --FARAMARZTalk ‏۲۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)[پاسخ]

i think his name doesn't mater but his work. i had burnt all my history books since i fell in love with wiki

در صفحه انگلیسی هم آوایش رو با یا نوشته و به نظر می‌رسه که ویلز املای صحیح باشد. ولی نکته‌ای که هست قرار نیست که ما در پارسی دقیقا اسم‌ها رو مثل یک انگلیسی زبان آوایش کنیم و بر اساس دستگاه آوایی هر زبانی اسم‌ها هم دچار دگرگونی می‌شوند. و واقعا آوایش ویلز برای یه پارسی‌زبان خیلی سخت‌تر از ولز است.. اگه در این مورد دوستان زبان‌شناس نظری دارند بفرمایند تا استفاده کنیم..دلیل اینکه ولز رو انتخاب کردید چیه؟ غلامرضا باقری ۲۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۵:۴۹ (ایران)

درخت مقدس[ویرایش]

از روی تفرّج سری به مشارکت کنندگان صفحهٔ جیمی ویلز زدم، باورم نشد در یک صفحهٔ یک برگ آچاری این همه کاربر و مدیر برای بهبود مقاله شرکت کرده باشند!!! بهاری بحث ‏۱۷ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۶:۴۰ (UTC)[پاسخ]

پیوندهای خارجی اصلاح شدند (سپتامبر ۲۰۱۹)[ویرایش]

سلام همکاران ویرایشگر.

من به‌تازگی ۲ پیوند خارجی موجود در جیمی ویلز را اصلاح کردم. لطفاً ویرایشم را بازبینی کنید. اگر پرسشی دارید یا می‌خواهید ربات پیوندها یا چند صفحه را نادیده بگیرد، لطفاً این راهنمای ساده را برای دریافت اطلاعات بیشتر ببینید. من تغییرات زیر را انجام دادم:

لطفاً برای اصلاح خطاهای ربات به راهنما مراجعه کنید.

با احترام.—InternetArchiveBot (گزارش اشکال) ‏۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۵۷ (UTC)[پاسخ]