پرونده:Mulan disney.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Mulan_disney.png(۱۸۹ × ۵۲۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۸۹ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ مولان (دیزنی).
توضیحات

شخصیت فا مولان از مولان (۱۹۹۸)

منبع

این یک اسکرین‌شات است که از یک لوح نوری، پخش تلویزیونی، صفحه وب، نرم‌افزار رایانه یا پخش رسانه جاری گرفته شده‌است. دارنده حق چاپ: شرکت والت دیزنی

مقاله

مولان (دیزنی)

میزان استفاده
کیفیت پایین؟

تصویر دارای وضوح کافی برای تفسیر و شناسایی است، اما وضوح کمتری نسبت به تصویر اصلی دارد. کپی‌هایی که از آن ساخته شده‌اند، کیفیت پایین‌تری دارند، به عنوان اثر هنری در نسخه‌های جعلی یا سایر کاربردهایی که با هدف تجاری اثر اصلی رقابت می‌کنند، مناسب نیستند.

کاربرد

این تصویر در نشان دادن موضوع مقاله مهم است و تفسیر انتقادی را تسهیل می‌کند، زیرا ارتباط آنی را بیشتر از توضیحات متنی به تنهایی برای خواننده فراهم می‌کند.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک اسکرین‌شات، تصویر قابل جایگزینی با محتوای رایگان نیست؛ هر تصویر دیگری از اثر نیز دارای حق چاپ است و هر نسخه‌ای که با نسخه اصلی مطابقت نداشته باشد برای شناسایی یا تفسیر انتقادی کافی نیست.

اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۱تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۱۱۸۹ در ۵۲۷ (۸۹ کیلوبایت)The Ocean (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = شخصیت فا مولان از ''مولان (فیلم ۱۹۹۸)'' (۱۹۹۸) |منبع = این یک اسکرین‌شات است که از یک لوح نوری، پخش تلویزیونی، صفحه وب، نرم‌افزار رایانه یا پخش رسانه جاری گرفته شده‌است. دارنده حق چاپ: شرکت والت دیزنی |مقاله = مولان (دیزنی) |بخش یا قسمت = |کیفیت پایین‌تر = تصویر دارای وضوح کافی برای تفسیر و شناسایی است، اما وضوح کمتری نسبت به تصویر اصلی دارد. کپی‌هایی که از آن ساخته شده‌اند، کیفیت پایین‌تری...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده