پرش به محتوا

پرونده:Disney Television Animation logo.svg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(پروندهٔ اس‌وی‌جی، با ابعاد ۳۰۰ × ۱۰۲ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۵۵ کیلوبایت)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ انیمشین تلویزیونی دیزنی.
توضیحات

این آرم متعلق به انیمشین تلویزیونی دیزنی برای جعبهٔ اطلاعات است.

منبع

[۱] صفحهٔ ۳۸

مقاله

انیمشین تلویزیونی دیزنی

میزان استفاده

کل لوگو برای رساندن معنای مورد نظر و جلوگیری از خدشه دار شدن یا نمایش نادرست تصویر مورد نظر استفاده می‌شود.

کیفیت پایین؟

این یک تصویر برداری SVG از یک علامت تجاری ثبت شده یا یک آرم، مهر یا نماد رایانه محافظت شده با حق چاپ است. این تصویر نباید بزرگتر از آنچه برای اهداف شناسایی و/یا تفسیر انتقادی لازم است ارائه شود. رندر پیش فرض این تصویر دارای اندازه و رزولوشن کافی برای حفظ کیفیت مورد نظر شرکت یا سازمان است، بدون اینکه رزولوشن بی‌مورد بالا داشته باشد.

کاربرد

این تصویر برای شناسایی در جعبهٔ اطلاعات سازمان استفاده می‌شود. اهمیت لوگو این است که به خواننده کمک می‌کند تا سازمان را شناسایی کند، به خوانندگان اطمینان دهد که به مقاله درست حاوی نظرات انتقادی دربارهٔ سازمان رسیده‌اند، و پیام برندسازی مورد نظر سازمان را به گونه‌ای نشان می‌دهد که کلمات به تنهایی قادر به انتقال آن نیستند.

محتوای آزاد جایگزین؟

از آنجا که این یک لوگو غیر رایگان است، تقریباً به‌طور قطع هیچ نمایندگی رایگان وجود ندارد. هر جایگزینی که یک اثر اشتقاقی نباشد نمی‌تواند معنای مورد نظر را منتقل کند، تصویر آن را خدشه دار یا نادرست نشان می‌دهد، یا هدف خود از شناسایی یا تفسیر را ناکام می‌گذارد.

اطلاعات بیشتر

استفاده از نشان‌واره در مقاله مطابق با خط‌مشی محتوای غیر رایگان ویکی‌پدیا، دستورالعمل‌های نشان‌واره، و استفاده منصفانه تحت قانون حق نشر ایالات متحده همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، است.

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۱۷تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۲:۱۷۳۰۰ در ۱۰۲ (۵۵ کیلوبایت)The Ocean (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این آرم متعلق به انیمشین تلویزیونی دیزنی برای جعبهٔ اطلاعات است. |منبع = [http://annieawards.org/files/41st-Annie-Awards-Program-sm.pdf] صفحهٔ ۳۸ |مقاله = انیمشین تلویزیونی دیزنی |بخش یا قسمت = کل لوگو برای رساندن معنای مورد نظر و جلوگیری از خدشه دار شدن یا نمایش نادرست تصویر مورد نظر استفاده می‌شود. |کیفیت پایین‌تر = این یک تصویر برداری SVG از یک علامت تجاری ثبت شده یا یک آرم، مهر یا نماد رایانه محافظت شده با حق چاپ است. ای...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده